// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

تایتان‌ها به بازی Apex Legends اضافه نمی‌شوند

استودیو ریسپاون به‌تازگی اعلام کرده است که تایتان‌ها به بازی Apex Legends اضافه نخواهند شد.

از آن‌جایی که بازی Apex Legends در جهان تایتان‌ها و سری Titanfall روایت می‌شود، عده‌ای این دغدغه را داشتند که آیا استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، برنامه‌ای برای اضافه کردن تایتان‌ها به این بازی را دارد یا خیر. همچنین در گذشته استودیو ریسپاون اعلام کرده بود که فعلا تایتان‌ها نقشی در بازی ندارند و شاید در آینده با به تعادل رساندن مکانیزم‌های‌شان، شاهد حضور آن‌ها در ایپکس لجندز باشیم.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تایتان‌ها هیچ‌وقت در بازی ایپکس لجندز حضور نخواهند داشت. درو مک‌کوی، تهیه کننده اجرایی Apex Legends، دراین‌باره می‌گوید:

ما نمونه اولیه تایتان‌ها را در جریان ۹ ماه از مراحل توسعه بازی آزمایش کردیم، اما نتایج مطلوبی را دریافت نکردیم. تایتان‌ها در گذشته به‌عنوان یک آیتم کلیدی قدرتمند ساخته شده بودند. این حس را القا می‌کردند که شما یک شخص قوی و قدرتمند هستید و هیچ‌کس نمی‌تواند با شما درگیر شود. این در حالی است که در بتل رویال این فانتزی از بین می‌رود؛ زیرا باید آیتم‌ها را به‌تعادل برسانید. مواردی نظیر چقدر بزرگ باشند، چه سلاح‌هایی داشته باشند، چه مقدار سرعت داشته باشند و موارد مشابه، چیزهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید و حال که فکر می‌کنم، ما دیگر حضور تایتان‌ها در ایپکس لجندز را در دستور کار قرار نمی‌دهیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده