// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

شروع طوفانی تیم Alliance در مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2

اولین تیم راه‌یافته به مرحله دوم مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 مشخص شد.

شب گذشته اولین مرحله دومین فصل مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 که آخرین رویداد Minor فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خواهد بود، پیگیری شد. نکته مهم در مورد این رویداد این است که دو تیم فینالیست مسابقات StarLadder ImbaTV، جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات EPICENTER Major را دریافت می‌کنند و شانس دریافت دعوت‌نامه مسابقات The International 2019 را خواهند داشت.

مسابقات StarLadder ImbaTV قرار است طی پنج روز در دو مرحله پیگیری شود. در مرحله اول تیم‌ها به دو گروه چهار تیمه تقسیم شده‌اند و با یکدیگر رقابت خواهند کرد. دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم که به صورت دو حذفی پیگیری خواهد شد صعود می‌کنند. تمامی بازی‌های تورنمنت به صورت best-of-three پیگیری می‌شود و فینال مسابقات با فرمت best-of-five برگزار خواهد شد.

دانلود از آپارات

در روز اول شاهد برگزار شدن بازی‌های گروه A بودیم؛ جایی که تیم‌های Alliance ،Team Anvorgesa ،Winstrike Team و EHOME بایستی برای صعود به مرحله دوم با یکدیگر رقابت می‌کردند. تیم Alliance که پیش از این در رویداد ESL One Birmingham 2019 نیز بازی‌های جذابی را در مقابل رقبای قدرتمند خود به نمایش گذاشته بود، روزی طوفانی را پشت سر گذاشت. بازیکنان Alliance در اولین بازی خود توانستند با سبک کلاسیکی که از این تیم به خاطر داریم تیم Winstrike را راهی بخش بازنده‌های گروه A کنند و در دومین بازی خود بازیکنان مطرح تیم EHOME را با نتیجه ۲:۱ به زانو درآورند و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی شوند.

دانلود از آپارات

بازی‌های روز دوم که شامل رقاب‌های گروه B و دو بازی باقی‌مانده از گروه A می‌شود، دقایقی قبل شروع شده است و امروز قرار است شاهد رقابت تیم‌های Ninjas in Pyjamas ،Mineski ،Complexity Gaming و Team Sirius باشیم. لازم به ذکر است که مرحله دوم مسابقات در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد پیگیری خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor آخرین شانس تیم‌های علاقه‌مند به کسب امتیاز Dota Pro Circuit بود، برخی تیم‌های مطرح بازی Dota 2 مانند J.Storm ،Team Aster ،Natus Vincere ،Beastcoast و Team Empire دیگر شانسی نخواهند داشت و آخرین امید این تیم‌ها مرحله مقدماتی مسابقات The International است که بعد از مرحله اصلی مسابقات EPICENTER Major برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های تورنمنت StarLadder ImbaTV می‌توانند با مراجعه به کانال Starladder در توییچ یا کانال dotasltv در یوتیوب، تمامی لحظات مهم رویداد را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده