// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

تیم های برتر مسابقات LCK Summer بازی League of Legends؛ هفته اول

اولین هفته رقابت‌های مسابقات LCK Summer 2019 بازی League of Legends با صدرنشینی تیم KING-ZONE DragonX به پایان رسید.

رقابت‌های مسابقات LCK Summer 2019 بازی League of Legends از روز چهارشنبه، ۱۵ خرداد کار خود را شروع کرده است و در هفته اول شاهد برگزاری دَه بازی بودیم. تیم‌های KING-ZONE DragonX و Griffin به عنوان تنها تیم‌هایی که بعد از اتمام هفته اول رقابت‌ها باخت را تجربه نکرده‌اند راهی هفته دوم خواهند شد. این تیم‌ها در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز به عنوان صدرنشینان منطقه شناخته می‌شوند.

رنکینگ تیم‌ها پس از رقابت‌های هفته اول

جایگاهتیمبردباخت
۱KING-ZONE DragonX
۲۰
۲Griffin۲۰
۳Afreeca Freecs۱۱
۴SK Telecom T1۱۱
۵Hanwha Life Esports۱۱
۶KT Rolster۱۱
۷SANDBOX Gaming۱۱
۸Gen.G۱۱
۹DAMWON Gaming۰۲
۱۰Jin Air Green Wings۰۲

رقابت‌های رویداد LCK Summer 2019 قرار است در دو مرحله پیگیری شود که نزدیک به سه ماه زمان می‌برد. در مرحله اول تمامی تیم‌ها بایستی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر بازی کنند که تمامی بازی‌های این مرحله به صورت best-of-three پیگیری می‌شود. پنج تیم برتر مرحله گروهی به مرحله دوم که به صورت تک حذفی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. مجموع جوایز رویداد ۲۹۵ میلیون وون (واحد پول کره) است که ۱۰۰ میلیون به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که تیم‌ قهرمان رویداد به صورت مستقیم به مرحله گروهی جام‌جهانی بازی League of Legends صعود می‌کند و تیم‌های دوم تا پنجم بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند.

مرحله گروهی مسابقات قرار است به مدت دَه هفته به طول انجامد. در هر هفته ده بازی برگزار می‌شود که از روز چهارشنبه تا شنبه، هر شب دو بازی پیگیری می‌شود. بازی اول هر روز ساعت ۱۲:۳۰ و بازی دوم در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCK Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده