// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

گیرباکس آرزوی یک پسر مبتلا به سرطان را در خصوص بازی Borderlands 3 برآورده کرد

به‌تازگی استودیو گیرباکس در اقدامی زیبا، نه‌تنها آرزوی یک پسر سرطانی را در مورد بازی Borderlands 3 برآورده کرده، بلکه نام یکی از سلاح‌های داخل بازی را نیز به‌نام وی ثبت کرده است.

ماه گذشته بود که یک پسر ۲۶ ساله به‌نام ترور ایست‌من در وب‌سایت ردیت و در بخش مربوط به مجموعه Borderlands، پستی ایجاد کرد و در آن از بیماری سخت خود که سرطان بود صحبت کرد و این‌طور عنوان کرده بود که شرایط روحی و بدنی مناسبی نداشته و پزشکان به وی گفته‌اند که تا یک سال دیگر بیشتر زنده نیست. بخش‌هایی از صحبت‌های وی در مورد بازی Borderlands 3 را در زیر مشاهده می‌کنید:

من سالیان طولانی است که یکی از طرفداران جدی مجموعه Borderlands بوده و هستم. در حال حاضر نمی‌دانم که شانس بازی کردن Borderlands 3 را خواهم داشت و در آن زمان زنده خواهم بود یا خیر. آرزوی من این است که اگر این امکان وجود دارد که کسی به من کمک کند یا راهی نشان من بدهد که بتوانم این بازی را پیش از انتشار تجربه کنم. اگر چنین موقعیتی پیش بیاید، برای همیشه از آن شخص سپاسگزار خواهم بود.

این درخواست به‌واسطه‌ی تحت تاثیر قرار گرفتن طرفداران مجموعه که این پست را در وب‌سایت ردیت دیده بودند، آنقدر دست به دست شد تا در نهایت به گوش استودیو توکی گیمز و کمپانی گیرباکس رسید. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، ترور ایست‌من، همان پسر سرطانی اخیرا یک پست دیگر منتشر کرده بود و در آن نوشته بود «آن‌ها قصد دارند با منتقل کردن من به یک مکان جذاب، احتمالا یک کپی از بازی را به من بدهند تا بتوانم با آن بازی کنم.» سپس و مدتی بعد از این پست وی مجددا تصاویری منتشر کرد که در آن برخی از کارکنان استودیو Gearbox، صفحه‌ی لودینگ بازی بوردرلندز 3 و همچنین چندین مورد دیگر دیده می‌شدند که همگی مربوط به این بازی و در کل مجموعه‌ی Borderlands هستند.

borderlands

این استودیو با این کار زیبا نه‌تنها دل این شخص سرطانی درحال مرگ را شاد کرد، بلکه با یک کار دیگر وی را بیش از پیش خوشحال کرد. این کمپانی بزرگ به این شخص بیمار اجازه داد که یکی از سلاح‌های داخل بازی Borderlands 3 را نام‌گذاری کند و برای آن توضیحاتی نیز در قسمت Description بنویسد. این سلاح جدید که یک شات‌گان با میزان شارژ بوستر ۲۸ درصدی و میزان صدمه‌زنی بیش از ۷۵ است، The Compressive Trevonator نام دارد و می‌تواند به هردو حالت Cryo و Fire تبدیل شده و به دشمن ضربه وارد کند.

ترور مدت‌هاست که آرزوی تجربه این بازی را داشته است

توضیحات مربوط به این اسلحه اگرچه خیلی استاندارد و شبیه به توضیحات یک استودیوی سازنده‌ی بازی نیست، اما از دل و علاقه‌ی یک شخص عاشق این سری و مجموعه می‌آید. توضیحات این اسلحه می‌گوید که «ترور تو را شکار می‌کند.» البته کلمه Gonna به انگلیسی به صورت Gunna نوشته شده است که ترکیبی از این کلمه با «اسلحه» است. وی گفته که حقیقتا من می‌خواستم این جمله را در نهایت جذاب بودن بگویم و جز این مورد چیز دیگری به ذهنم نرسید. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را پس از برآورده شدن آرزویش در زیر مشاهده می‌کنید:

من واقعا از لطفی که این کمپانی و همچنین کسانی که باعث شدند پیام من به دست آنها برسد، سپاسگزارم و بسیار خوشحال هستم. امیدوارم فرصت و توان این را داشته باشم که لطف تمامی آن‌ها را به نحوی شایسته جبران کنم. کسانی که در این دو استودیو موجب شدند که من بتوانم از این بازی لذت ببرم و کسانی نیز که در راه تحقق این خواسته‌ی من، در حد توان خود من را یاری کردند که بتوانم به این رویای خود تحقق ببخشم.

بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

استودیو Gearbox و استودیو 2K Games تنها کمپانی‌هایی نیستند که توانسته‌اند به شکلی خیرخواهانه و انسان‌دوستانه آرزوی برخی افراد را، گرچه کوچک، برآورده سازند. پیش‌تر بود که در زومجی خواندید استودیو کریتیو اسبملی، خالق سری توتال وار، توانست آرزوی یک پسر بچه بیمار را که در حال حاضر نیز از دنیا رفته است، برآورده سازد.

نظرات خود را در مورد این اقدام انسان‌دوستانه استودیو گیرباکس با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده