// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بازی Jumanji: The Video Game رسما معرفی شد

بازی ویدیویی Jumanji: The Video Game که همان‌طور که از نامش نیز پیدا است در مورد دنیای جومانجی است و راک نیز در آن حضور دارد، معرفی شد.

تاکنون فیلم‌های متعددی در مورد دنیای محبوب و دوست‌داشتنی جومانجی ساخته شده‌اند که هریک زیبایی‌ها و نقص‌های خاص خود را داشته‌اند، اما همه‌ی آن‌ها در داستان تقریبا با یکدیگر مشترک بوده‌اند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، دنیای محبوب این داستان تبدیل شده به یک بازی ویدیویی به‌نام Jumanji The Video Game که درست مانند داستان اصلی، شخصیت‌های آن درگیر بازی‌های متعددی در دنیای جومانجی می‌شوند.

این بازی که بر اساس جدیدترین فیلم منتشر شده از دنیای جومانجی یعنی فیلم Jumanji: Welcome to The Jungle ساخته شده، درست مانند آن فیلم دارای چهار شخصیت از جمله دواین جانسون یا همان راک معروف است و در آن باید با سه نفر از دوستان خود تبدیل به یک گروه شوید و با ورود به محیط‌ها و ماجراهای متعدد این بازی، به‌دنبال کشف جواهر جومانجی باشید تا در نهایت زنده بمانید و بتوانید از آن دنیایی که در آن گرفتار شده‌اید خارج شوید.

Jumanji The Video Game

در این بازی شما و دوستان خود می‌توانید در هر دو حالت آنلاین و جداگانه (صفحه نمایش جدا) بازی کنید و هریک از شما با توجه به شخصیتی که در نقش آن در حال بازی هستید، می‌توانید از قابلیت‌های او درست مانند توانایی‌هایی که در فیلم داشت، استفاده و به تیم خود کمک کنید تا هرچه سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا کنید.

بازی Jumanji The Video Game که از موتور گرافیکی آنریل 4 بهره می‌برد، توسط یک استودیوی انگلیسی به‌نام استودیو Funsolve در حال ساخت و توسعه است و قرار است که در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. این بازی در حال حاضر در فروشگاه استیم دارای صفحه‌ی مجزا است که می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

اولین فیلمی که بر اساس داستان جومانجی از کریس ون آلزبرگ تولید شد (که از روی یکی از چندین کتاب وی ساخته شده)، فیلمی در سال ۱۹۹۵ بود که در آن بازیگرانی همچون رابین ویلیامز حضور داشتند. علاوه بر آن فیلم تاکنون دو فیلم دیگر براساس این دنیای اسرارآمیز ساخته شده و فیلم جدید دیگری نیز قرار است در کریسمس سال جاری میلادی اکران شود که در آن تمامی بازیگرانی که در فیلم Jumanji: Welcome to The Jungle حضور داشتند، به ایفای نقش خواهند پرداخت. تا پیش از اکران آن فیلم، علاقه‌مندان می‌توانند پس از انتشار این بازی، اگرچه به‌مدتی کوتاه، با آن سرگرم شوند.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده