// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

اسکوئر انیکس نشان تجاری Collection of Mana را در اروپا ثبت کرد

اسکوئر انیکس به‌تازگی نشان تجاری Collection of Mana را در اروپا ثبت کرده است که از ساخت احتمالی نسخه جدید مجموعه مانا خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو اسکوئر انیکس نشان تجاری «Collection of Mana» را در اروپا به ثبت رسانده است. البته این اولین‌بار نیست که استودیو اسکوئر انیکس این اقدام را انجام می‌دهد؛ چرا که اوایل سال میلادی این نشان تجاری در ژاپن نیز ثبت شده بود. بسیاری از هواداران سری Mana با شنیدن این خبر به وجد آمده‌اند و منتظر هستند که Square Enix از نسخه جدید این مجموعه دوست‌داشتنی رونمایی کند.

در آگوست سال ۲۰۱۷ استودیو اسکوئر انیکس یک نسخه ریمیک از بازی Secret of Mana منتشر کرد که پیش‌تر آن را معرفی نکرده بود و به‌طور غافل‌گیرانه در دسترس کاربران قرار گرفت. اولین نسخه از مجموعه سیکرت آو مانا در سال ۱۹۹۳ روی کنسول سوپر نینتندو یا همان SNES عرضه شد و توانست لقب یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) را از آن خود کند. به همین دلیل انتشار نسخه ریمیک این بازی بدون اینکه معرفی‌ای برای آن صورت گیرد، توانست هواداران این سری را ذوق‌زده کند.

از آن‌جا که سازندگان پیش از آغاز یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بازی‌های ویدیویی یعنی E3 2019، این نشان تجاری را به ثبت رسانده‌اند، بسیاری احتمال می‌دهند که در رویداد پیش‌رو شاهد رونمایی از نسخه جدید باشیم. همچنین دور از انتظار نیست که صرفا سازندگان قصد داشته باشند چند نسخه از این بازی را در قالب یک مجموعه به دست بازیکنان برسانند.

کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 سه‌شنبه ۲۱ خرداد راس ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود. اگر از هواداران این سری هستید تقویم‌تان را برای این روز تنظیم کنید تا شاید شاهد معرفی نسخه جدیدی از مجموعه Secret of Mana باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده