// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

طرفداران بازی League of Legends به زودی قابلیت POV Streams را تجربه می‌کنند

قابلیت Point of View به زودی به بازی League of Legends اضافه خواهد شد.

طرفداران بازی League of Legends به زودی قابلیت جدیدی را تجربه خواهند کرد. با نزدیک شدن به سری مسابقات Summer Split، کمپانی Riot Games بخش جدیدی را به علاقه‌مندان eSports خود معرفی کرده است که Pro View نام دارد. این قابلیت کنترل بیشتری را در اختیار بینندگان رقابت‌های حرفه‌ای قرار می‌دهد و طرفداران بازی می‌توانند با انتخاب یک بازیکن خاص تمامی فعالیت‌های آن فرد را دنبال کنند. این قابلیت فقط روی بازی‌های حرفه‌ای قابل تجربه کردن است و تیم‌هایی که به مرحله اصلی مسابقات LEC و LCS برسند در لیست قرار می‌گیرند.

سیستم جدید ورزش الکترونیک بازی League of Legends قرار است با قیمت‌های ۱۴.۹۹ دلار (به صورت منطقه‌ای) و ۱۹.۹۹ دلار (دسترسی کامل) در سایت Lolesports.com در دسترس قرار گیرد. در این سیستم شما می‌توانید به کمک قابلیت Point of View تمامی فعالیت‌های بازیکنان حرفه‌ای مورد نظر خود را دنبال کنید. این قابلیت فقط در مورد بازیکنانی که در مسابقات LCS و LEC رقابت کنند، فعال می‌شود.

league of legends point of view pov

قابلیت قابل توجه دیگری که برای خریداران سیستم Pro View فعال می‌شود، مشاهده هم‌زمان و هماهنگ شده چندین استریم مختلف از یک بازی زنده یا بازپخش است که به همراه اطلاعاتی مانند تعداد دفعاتی که بازیکن فرگ به دست آورده است ارائه می‌شود. این بخش سیستم تغییر زمان بازی را نیز به همراه دارد و اطلاعات بازی هم‌زمان با تغییر نقطه زمانی بازی تغییر می‌کنند. در نهایت شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن URL شخصیتان از این سیستم به همراه دوستان خود استفاده کنید.

هنوز زمان دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن قابلیت Pro View بازی League of Legends منتشر نشده است، ولی با توجه به اطلاعاتی که در دسترس است این بخش قبل از آغاز مسابقات LCS و مسابقات LEC که در نیمه اول خرداد ماه شروع می‌شوند در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dotesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده