// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

لیوان قهوه معروف بازی تاج و تخت در Skyrim شبیه‌سازی شده است

چندنفر از کاربران سایت ردیت با ساخت یک ماد، لیوان قهوه استارباکس Game of  Thrones را در بازی Skyrim، شبیه‌سازی کرده‌اند.

یکی از مواردی که بازی Skyrim را جذاب‌تر کرده است، مادهایی هستند که کاربران برای این بازی طراحی کرده‌اند. ازطرفی پس از پخش قسمت چهارم از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت «Game of Thrones» در یکی از صحنه‌های این قسمت شاهد لیوان قهوه استارباکس بودیم که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به‌پا کرد.

حال تعدادی از کاربران سایت ردیت و علاقه‌مند به بازی اسکایریم، ماد لیوان قهوه استارباکس را ساخته‌اند تا شاهد حضور این لیوان قهوه در اسکایریم باشیم. طبق جدیدترین اخبار بازی، در توضیحات اولین ماد طراحی شده با نام Mysterious Coffee Cup که عکس آن را در ادامه تماشا خواهید کرد، آمده است که در اتاق تنهای سلطنتی و میز قرار داده شده در محیط Dragonsreach، شاهد این لیوان قهوه هستیم.

ماد لیوان قهوه در Skyrim

در دومین ماد طراحی شده که Skyland Coffee نام دارد، شاهد طراحی جالب‌تری هستیم که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. در توضیحات این ماد آمده است:

شما این لیوان قهوه را دیدید که جلوی دنریس تارگرین قرار دارد. Skyland Coffee، حال نوبت درخشش تو است. اسکایلند کافی تمام کافئین لازم برای نجات سرزمین از دست Thalmore، اژدهایان، Skooma Pushers و ومپایرها را برای شما فراهم می‌کند.

ماد لیوان قهوه Skyrim


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده