// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

سازندگان اصلی Lords of the Fallen 2 از توسعه این بازی برکنار شدند

شرکت CI Games در جریان یک اقدام تیم استودیو Defiant را به‌دلیل مطلوب نبودن کیفیت کاری‌شان از توسعه بازی Lords of the Fallen 2 برکنار کرد.

شرکت CI Games، ناشر بازی Lords of the Fallen، قرار بود در سال ۲۰۱۷ بازی Lords of the Fallen 2 را منتشر کند، اما به‌نظر می‌رسد شرایط توسعه‌ی این بازی مطابق میل تیم سازنده پیش نمی‌رود. نسخه اول با همکاری CI Games و استودیو Deck13 توسعه داده شده بود، اما Deck13 در حال حاضر مشغول توسعه دنباله The Surge است. از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ خبری از Lords of  the Fallen در دسترس قرار نگرفت تا اینکه اعلام شد استودیو دفیانت (Defiant Studios) به‌عنوان سازنده جدید Lords of the Fallen 2 انتخاب شده است و باید تغییرات مختلفی را روی بازی اعمال کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که استودیو دفیانت از پروسه توسعه بازی Lords of the Fallen 2 کنار گذاشته شده است. در جریان تماس یوروگیمر با شرکت CI Games، آن‌ها اعلام کرده‌اند که کیفیت کاری استودیو دفیانت برای توسعه Lords of the Fallen 2 در سطح مطلوبی قرار نداشته است. این‌درحالی است که یوروگیمر با استودیو دفیانت هم تماس گرفته است و دیوید گرینز، موسس استودیو دفیانت، معتقد است که تیم توسعه‌دهنده Lords of the Fallen 2 از میان اشخاص ماهر و با استعداد استودیو دفیانت تشکیل شده بود و آن‌ها مهارت بسیاری داشتند.

در ادامه مشخص شده است که توسعه بازی به تیم داخلی CI Games منتقل شده است و حال باید منتظر ماند و ببینیم چه بازه زمانی را برای عرضه بازی در نظر می‌گیرند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده