// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

هشتمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 رشته Dota 2 مشخص شد

با اتمام چهارمین روز مرحله اصلی رویداد MDL Disneyland Paris Major، هشتمین تیمی که امتیاز لازم را جهت حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9، به‌دست آورده است، مشخص شد.

رقابت‌های MDL Disneyland Paris Major، در روز شنبه به اوج خود رسید و تیم‌های باقی‌مانده بازی‌های جذابی را به علاقه‌مندان ورزش الکترونیک، مخصوصا بازی Dota 2، ارائه دادند. با اتمام چهارمین روز مرحله اصلی مسابقات دیزنی‌لند، بالاخره Team Liquid جواز حضور در مسابقات The International را کسب کرد و به عنوان هشتمین تیم راه یافته به مهم‌ترین رویداد سال معرفی شد. Kuroky و بازیکنانش در روز گذشته از سد دو تیم قدرتمند OG و PSG.LGD گذشتند و در هر دو بازی شاهد نمایش دیدنی بازیکنان تیم لیکویید بودیم. در نهایت این تیم به جمع سه تیم نهایی مسابقات MDL Disneyland راه یافت و امروز بایستی در بازی نیمه‌نهایی با تیم Evil Geniuses روبه‌رو شود. در صورت پیروزی Team Liquid در بازی نیمه‌نهایی کورو بایستی به مصاف هم‌تیمی‌های قدیمی خود، یعنی Zai و Puppey رود.

دانلود از آپارات

تیم لیکویید که به عنوان یک تیم اروپایی در بازی Dota 2 دسته‌بندی می‌شود، تا قبل از شروع مسابقات MDL Disneyland Paris Major فقط ۵۲۵ امتیاز DPC جمع‌آوری کرده بود و بهترین عنوان تیم در فصل جاری رقابت‌های دوتا به رویداد The Chongqing Major، مربوط می‌شد که در جایگاه هشتم قرار گرفت. ولی با درخشیدن این تیم در مسابقات دیزنی‌لند و حضورش در بین سه تیم برتر رویداد به نظر می‌رسد که می‌توان بازیکنان Team Liquid را جزو مدعیان قهرمانی چهارمین رویداد Major فصل دانست. لازم به ذکر است که تیم لیکویید در سال ۲۰۱۷ عنوان قهرمانی مسابقات TI7 را از آن خود کرد و از آن لحظه تا به امروز هیچ تغییری در لیست بازیکنان تیم صورت نگرفته است که همین موضوع یک رکورد در بین تیم‌های فعال در رشته Dota 2 محسوب می‌شود.

وضعیت دوازده تیم برتر فصل تا این لحظه

جایگاهتیمامتیاز DPC
۱Team Secret۱۲۳۰۰
۲Virtus Pro۱۱۴۰۰
۳Evil Geniuses۶۷۵۰
۴Vici Gaming۶۳۰۰
۵PSG.LGD۴۱۴۰
۶Fnatic۳۵۲۵
۷Team Liquid۲۶۲۵
۸Ninjas in Pyjamas۲۴۷۰
۹Keen Gaming۱۱۴۰
۱۰OG۹۴۸
۱۱TNC Predator۶۹۶
۱۲J.Storm۵۷۶

تا به این لحظه تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،Evil Geniuses ،Vici Gaming ،Fnatic ،PSG.LGD، Ninjas in Pyjamas و Liquid توانسته‌اند جواز حضور در مرحله اصلی رویداد The International 2019 را دریافت کنند. با توجه به اینکه سه تیم باقی‌مانده در رویداد دیزنی‌لند دعوت‌نامه‌های خود را دریافت کرده‌اند، تکلیف چهار تیم باقی مانده برای دعوت شدن به مسابقات اینترنشنال در دو رویداد باقی‌مانده فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2، مشخص خواهد شد.

بعد از مشخص شدن دوازده تیمی که به صورت مستقیم وارد مرحله نهایی مسابقات The International می‌شوند، رقابت‌های بخش مقدماتی مسابقات برای مشخص شدن شش تیم دیگر برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات اینترنشنال، ۱۸ تیم به مرحله اصلی مسابقات راه‌ پیدا خواهند کرد و فرمت مسابقات نیز مانند سال گذشته به صورت گروهی و حذفی برگزار می‌شود. طی خبری که اخیرا توسط کمپانی ولو (Valve) منتشر شد، قرار است مرحله اصلی تورنمنت TI9 در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ اوت (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود.

disneyland dota 2

رقابت‌های رویداد MDL Disneyland Paris Major، امروز به پایان می‌رسد. بازی نیمه‌نهایی بین دو تیم Liquid و EG ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و برنده بازی بایستی در بازی فینال که ساعت ۱۹:۳۰ پیگیری می‌شود با Team Secret، روبه‌رو شود. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال mdldisney در توییچ به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده