// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

نسخه سوییچ بازی Biomutant در فروشگاه EB Games قرار گرفت

در اقدامی جالب، فروشگاه EB Games به‌تازگی نسخه‌ی سوییچ بازی Biomutant را داخل اقلام خود لیست کرد.

بازی Biomutant که در سبک اکشن ماجراجویی در حال ساخت است و هنوز نیز تاریخ دقیقی به‌غیر از ذکر سال ۲۰۱۹ برای انتشار آن اعلام نشده، طبق گفته‌های استودیو تی اچ کیو نوردیک قرار است در نهایت برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یک فروشگاه نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی را نیز در بین اقلام خود قرار داده است.

همان‌طور که می‌توانید در تصویر هم مشاهده کنید، شعبه‌ی کانادایی وب‌سایت EB Games نسخه‌ی سوییچ بازی Biomutant را در سایت خود قرار داده است. قیمت این محصول نیز درست مانند سایر نسخه‌های بازی ۵۹.۹۹ دلار درج شده است. تنها تفاوتی که در توضیحات این نسخه از بازی Biomutant دیده می‌شود مربوط است به تاریخ انتشار که گفته شده بازی در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۰ (۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) برای سوییچ منتشر خواهد شد. اگرچه ممکن است که این تاریخ تنها یک عدد برای خالی نبودن بخش توضیحات باشد، اما بخش عجیب قضیه این است که چرا به‌جای سال ۲۰۱۹، سال ۲۰۲۰ ذکر شده است؛ چراکه همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، بر اساس گفته‌های توسعه‌دهنده قرار است بازی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شود. شاید هدف از این تاریخ این باشد که اگر قرار باشد نسخه‌ی سوییچ این بازی نیز منتشر شود، باید یک سال بیشتر از سایر نسخه‌ها منتظر آن بمانیم. تصویر بازی را در وب‌سایت EB Games در زیر مشاهده می‌کنید:

biomutant

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نه نسخه‌ی سوییج بازی Biomutant و نه تاریخ انتشاری برای آن، هنوز توسط استودیو THQ Nordic، ناشر این بازی رسما تایید نشده و این خبر تنها می‌تواند یک خطا از سوی وب‌سایت نام‌برده باشد. البته پیش‌تر نیز چنین مواردی رخ داده بود که بسیاری از آن‌ها در نهایت به واقعیت تبدیل شده بودند. بهترین کار این است که تا رسیدن زمان کنفرانس E3 2019 که به‌سرعت در حال نزدیک شدن است صبر کنیم تا ببینیم که آیا بازی Biomutant برای کنسول محبوب شرکت نینتندو نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در نهایت شاهد انتشار نسخه‌ی سوییچ برای بازی Biomutant خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده