نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

بازی Biomutant تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد [گیمزکام 2018]

سازندگان بازی Biomutant با انتشار یک توییت اعلام کردند که این بازی تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. 

Biomutant یک بازی اکشن و نقش آفرینی ساخته استودیو سوئدی Experiment 101 است که توسط کمپانی THQ Nordic هم منتشر خواهد شد. در این بازی گیمر کنترل یک کاراکتر راکون‌مانند را برعهده می‌گیرد که می‌تواند ویژگی‌های مختلف وی از جمله اندازه بدن، جنسیت و موارد دیگر را شخصی‌سازی کند. Biomutant همچنین یک بازی جهان‌باز است و در دنیای آن، شاهد انواع و اقسام جانوران جهش‌یافته خواهیم بود. 

دیروز و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، سازندگان بازی Biomutant تعدادی تصویر و یک تریلر جدید از آن منتشر کردند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شد Biomutant که پیش از این قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، تا تابستان ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. سازندگان این خبر را با انتشار یک توییت اعلام کردند و هنوز دلیل خاصی برای تغییر تاریخ انتشار بازی عنوان نشده است. 

Biomutant یک بازی با ایده‌های نسبتا جاه‌طلبانه و جهانی بزرگ و گسترده است و به همین دلیل احتمالا سازندگان نتوانسته‌اند بازی را برای سال ۲۰۱۸ آماده کنند و انتشار آن را به سال ۲۰۱۹ موکول کرده‌اند. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده