// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

فروش بازی World War Z به یک میلیون نسخه رسید

یک هفته از عرضه بازی World War Z می‌گذرد و استودیو Saber Interactive اعلام کرده است که این بازی در هفته اول انتشار، یک میلیون نسخه فروش داشته است.

یک هفته از عرضه بازی World War Z روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌گذرد و این بازی نتوانست از نگاه منتقدان، نمرات خوبی را کسب کند، اما به‌نظر می‌رسد کاربران و هواداران بازی‌های زامبی‌محور از این بازی حمایت کرده‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Saber Interactive، سازنده بازی World War Z، اعلام کرده است که این بازی در هفته اول انتشار خود توانسته است یک میلیون نسخه را به‌فروش برساند.

همچنین حساب کاربری توییتر بازی World War Z، از تمامی کاربران بابت این دستاورد تشکر کرده است و اعلام کرده که تیم سازنده سخت در تلاش است تا مشکلات بازی را به‌صورت کامل رفع کنند. محتویات جدیدی هم برای بازی در نظر گرفته شده است که درآینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. نکته‌ی جالب این خبر، واکنش فروشگاه اپیک گیمز به‌میزان فروش World War Z روی پی سی است، زیرا نسخه PC این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است.

حساب کاربری توییتر اپیک گیمز در راستای توییت حساب کاربری World War Z اعلام کرده است بیش از ۲۵۰ هزار نسخه از آمار کلی یعنی یک میلیون نسخه مربوط به پلتفرم کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز است. این اولین بار نیست که یک بازی روی فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت انحصاری در دسترس قرار می‌گیرد و فروش خوبی را تجربه می‌کند. درگذشته هم بازی Metro Exodus توانسته بود فروشی ۲.۵ برابر از Metro: Last Light روی استیم را تجربه کند. نظر شما کاربران زومجی در مورد World War Z چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده