// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

انتشار محتوای بعدی Anthem به تعویق افتاد

شرکت بایوویر اعلام کرده که به‌روزرسانی بعدی بازی Anthem به دلایل فنی به تعویق افتاده است.

پیش‌تر و پس از انتشار بازی Anthem در ماه فوریه بود که شرکت بایوویر برنامه‌ی ۹۰ روزه‌ی خود را برای انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتواهای جدید بازی این بازی اعلام کرد. پس از مشکلات و باگ‌ها متعددی که گریبان‌گیر این بازی مورد انتظار شده، حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، بایوویر رسما اعلام کرده که انتشار محتوای بعدی برای این اثر تأخیر خورده و به تعویق افتاده است. پیام شرکت در وب‌سایت ردیت و زیربخش مربوط‌به بازی Anthem را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما همیشه مواردی مانند رفع باگ‌ها، پایدار کردن روان‌تر بازی و ویژگی‌های جدید Act 1 را در اولویت‌های خود قرار داده‌ایم. در این راستا می‌خواهیم مطمئن شویم که هر ویژگی که به بازی اضافه می‌کنیم یا ایرادی که از آن رفع می‌کنیم، به درستی انجام گیرد و درنهایت ما را به هدف اصلی و طولانی مدت خود برساند.

به‌دلیل تمامی موارد ذکر شده که شرکت Bioware اعلام کرده، هرگونه انتشار محتوای جدید از جمله راهنما، لیدربُرد و رویداد‌های رایگان به تعویق افتاده‌اند و هنوز مشخص نیست که چه تاریخی برای این بازی منتشر شوند. یکی از مواردی نیز که به واسطه‌ی این تأخیر، فعلا منتشر نخواهد شد، اولین به‌روزرسانی بخش داستانی بازی با نام Cataclysm است. بنا به‌گفته‌ی بایوویر، این آپدیت یکی از مهم‌ترین مواردی‌ است که این استودیو قصد دارد به بازی اضافه کند و به کاربران این اطمینان را داده که انتشار آن را در اولویت قرار خواهد داد. این شرکت همچنین اعلام کرده که بازیکنان باید در ماه مه (اواسط اردیبهشت ماه به بعد) منتظر محتواهای جدید بیشتری برای این بازی باشند.

تمامی موارد ذکر شده را از یک سو می‌توان مناسب دانست؛ به این علت که بایوویر قصد دارد تا پیش از انتشار هرگونه محتوای اضافی و درگیر کردن هرچه بیشتر بازیکنان با باگ‌ها و ایرادات متعدد، به‌دنبال رفع ایراد باشد و برطرف کردن باگ‌های بازی را در اولویت کاری خود قرار دهد. از سوی دیگر اما این حجم از ایرادات و باگ‌ها برای این بازی در مرحله‌ی پس از انتشار، آن هم از سوی شرکت‌های بزرگ بایوویر و الکترونیک آرتز، یک ضعف و بدنامی به‌دنبال دارد. البته بهتر است به گذشته نگاه نکنیم و امیدوار باشیم که با انتشار محتواهای جدید، تمامی ایرادات بازی به مرور رفع شود و این اثر بتواند به جایگاهی که شایسته‌ی بازیکنان آن است برسد. این بازی از یک سو پتانسیل‌های بالایی دارد، اما از سوی دیگر نیز توسط مشکلاتی که گریبان‌گیر آن شده‌اند، فعلا در حال دست و پا زدن است. بازی Anthem در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

بازی Anthem به‌عنوان اثری که قرار بود عطش طرفداران این سبک را سیراب کند، نتوانست در مأموریت خود موفق باشد و در بررسی زومجی توانست تنها نمره‌ی ۵.۵ را ازآن خود کند. نظر زومجی در رابطه با این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Anthem قرار بود اثری سرگرم کننده تیمی و تک‌نفره باشد که لحظات خوبی را برای کاربرانش رقم بزند، اما Anthem یک بازی تیمی خسته کننده است که مشکلاتی نظیر سیستم Matchmaking نامتعادل، کرش کردن‌های متعدد، باگ و طراحی نامناسب مراحل سبب شده است تا زیبایی‌هایی نظیر طراحی‌های بصری بازی و مکانیزم جاولین‌ها آنطور که باید و شاید خود را نشان ندهند.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد مشکلات و ایرادات آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده