// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تعطیلی استودیو تل تیل گیمز باعث لغو شدن نسخه‌ دیگری از بازی Stranger Things شده بود

پیش از تعطیلی استودیو Telltale Games، نسخه‌ی دیگری از بازی Stranger Things game توسط استودیو Night School در دست ساخت بود.

هنوز هم پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تعطیلی استودیو تل تیل گیمز، اطلاعات جدیدی از کارهای این استودیو منتشر می‌شود. حتما می‌دانید که استودیو Telltale Games با همکاری نتفلیکس مشغول ساخت بازی‌ای براساس سریال محبوب Stranger Things بود، اما براساس خبر منتشر شده توسط سایت The Verge، به نظر می‌رسد که استودیوی مستقل نایت اسکول پیش از تعطیلی استودیو تل تیل گیمز، مشغول به ساخت بازی دوم Stranger Things بود و این بازی توسط استودیو Telltale Games قرار بود منتشر شود.

استودیو Night School (نایت اسکول) که پس از انتشار بازی تحسین‌ شده‌ی Oxenfree کار روی بازی Afterparty را آغاز کرد، شامل یک تیم کوچک ۱۳ نفره می‌شود. این استودیو توسط سازندگان سابق استودیو تل تیل گیمز پایه گذاری شد و دومین بازی آنان، بازی موبایل Mr.Robot که یک بازی براساس سریال محبوب Mr.Robot است، توسط استودیو Telltale Games منتشر شد.

باتوجه‌به توانایی استودیو نایت اسکول در ساخت بازی‌های متمرکز بر روایت، تل تیل گیمز در مورد همکاری دیگری با آن‌ها، این بار راجع به ساخت بازی‌ای براساس سریال Stranger Things، مشورت کرد. بنابر گفته‌های منابع سایت The Verge، مدیرعامل استودیو تل تیل گیمز، پیت هاولی، با تیم‌های مختلفی از جمله استودیو نایت اسکول در مورد حالت‌های جدید داستان گویی صحبت کرد زیرا به نظر وی، فرمول کلی داستان گویی استودیو Telltale شروع به راکد شدن کرده بود در نتیجه به‌دنبال برخی روش‌های کم خطر برای آزمایش چیزهای جدید بود. 

با اینه نایت اسکول علاقه چندانی به ساخت بازی‌هایی از لایسنس‌های دیگر نداشت اما اتمسفر مشابه و ترسناک بازی Oxenfree و سریال Stranger Things این پروژه را برای آنان جذاب کرده بود. کار روی این پروژه در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ با نام مستعار Kids Next Door آغاز شد.

در همین زمان، استودیو تل تیل گیمز در حال ساخت بازی Stranger Things خود بود. داستان این بازی مابین فصل‌های دو و سه سریال تلویزیونی اتفاق می‌افتاد و قرار بود از اتفاقات بازی استودیو Night School به‌عنوان یک حادثه‌ی هیجان‌انگیز در این بازی استفاده شود و حتی از یک ویژگی save import نیز استفاده کند. بازی نایت اسکول قرار بود یک mobile extension برای بازی Telltale باشد که به بازیکنان این امکان را می‌داد که با شخصیت‌های مختلف در یک بازی اول شخص متمرکز بر روایت اپیزودیک بازی کند.

ارتباطات بین Night School ،Telltale و Netflix با ناپایدار شدن تدریجی پروژه‌ها به کندی پیش می‌رفت. همپنین به پرداخت‌های عقب افتاده استودیو Telltale به‌عنوان یک علامت هشدار، بی اعتنایی شد و درنهایت استودیو تل تیل گیمز به‌طور ناگهانی در سپتامبر ۲۰۱۸ بسته شد. خوسبختانه استودیو نایت اسکول پس از لغو شدن پروژه‌ی بازی Stranger Things خود توانست تمرکزش را روی بازی Afterparty بگذارد و مجبور به اخراج نیروهای خود نشود.

چندی پیش نیز چند ویدیو از گیم پلی بازی Stranger Things تل تیل گیمز به بیرون درز کرد. استودیو تل تیل گیمز تعطیل شده است اما استودیو نایت اسکول همچنان پا برجاست و در حال حاضر بازی این استودیو، Afterparty، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود که این بازی ماجراجویی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده