// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

گروه بندی مسابقات MSI 2019 بازی League of Legends منتشر شد

گروه‌بندی مرحله Play-in Stage رقابت‌های MSI 2019 بازی League of Legends توسط Riot Games منتشر شد.

ساعاتی قبل گروه‌بندی مسابقات MSI 2019 بازی League of Legends، طی مراسمی که به صورت زنده پخش شد، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این گروه‌بندی مربوط به مرحله اول مسابقات است که با نام Play-in groups شناخته می‌شود. هشت تیم مناطق کوچک‌تر بازی در دو گروه قرار می‌گیرند و فقط یک تیم از هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

در گروه‌بندی منتشر شده تیم‌ها شاهد هم‌گروه شدن تیم‌های محبوبی هستیم که گروه A را به گروه مرگ تبدیل کرده است. دو تیم محبوب Phong Vũ Buffalo و فنرباغچه (1907 Fenerbahçe) که در مرحله قبل جزو تیم‌های پرطرفدار بوده‌اند بایستی در مرحله گروهی با یکدیگر روبه‌رو شوند. این در حالی است که تیم فنرباغچه در حال حاضر قوی‌ترین تیم ترکیه در لیگ TCL است و در سمت دیگر تیم PVB اخیرا با شکست تیم EVOS Esports، به عنوان قهرمانی VCS Spring 2019 دست یافته است. پیش از این هر دو تیم شانس حضور در مرحله اصلی رویداد جام‌جهانی لیگ آف لجندز را نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

MSI 2019 league of legends

رویداد MSI 2019، با‌توجه‌به اینکه به‌صورت ملی برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و کسب عنوان قهرمانی رویداد برای سازمان‌های فعال ورزش الکترونیک در رشته League of Legends، دستاورد بسیار مهمی است. پیش از این Riot Games با انتشار آهنگ تم مسابقات که با نام Bring Home the Glory معرفی شد، هیجان طرفداران بازی را افزایش داد.

مرحله اصلی رویداد MSI 2019 قرار است با حضور ۱۳ تیم مطرح مناطق مختلف بازی League of Legends، به مدت ۲۰ روز پیگیری شود. بازی افتتاحیه در اولین روز ماه مه (یازدهم اردیبهشت) برگزار می‌شود. مرحله اصلی رویداد از چهار بخش تشکیل شده است که در بازه‌های زمانی مختلف و به میزبانی سه شهر هوشی‌مین، هانوی و تایپه برگزار خواهد شد. دو تیمی که از مرحله Play-in stage صعود کنند بایستی در مرحله بعدی که با نام Play-in Knockout Stage شناخته می‌شود با تیم‌های Flash Wolves و Team Liquid روبه‌رو شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده