// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

آهنگ مسابقات MSI 2019 بازی League of Legends توسط Riot Games منتشر شد

آهنگ مسابقات MSI 2019 برای بازی League of Legends با نام Bring Home the Glory منتشر شد.

مسابقات بین‌المللی بازی League of Legends، همیشه حال و هوای متفاوت‌تری را نسبت به لیگ فصلی تجربه می‌کنند. یکی از مواردی که در مسابقات مهم سال شاهد آن هستیم استیج‌های بزرگ و حضور هواداران و علاقه‌مندان به بازی است که با محتواهای مختلفی به اوج خود می‌رسد. یکی از این موارد ارائه آهنگ مخصوص هر رویداد است که ساعاتی پیش شاهد انتشار آهنگ متن رویداد MSI 2019 بودیم.

موسیقی مسابقات با نام Bring Home the Glory معرفی شده است. گفتنی است که سارا اسکینر وظیفه خوانندگی این قطعه را برعهده داشته است و تیم رایت گیمز نیز آن را در تنظیم کرده است. سبک آهنگ خیلی به آهنگ‌های پیشین رویدادهای بین‌المللی بازی نزدیک است و متن آن ارائه دهنده همان چیزی است که تیم‌ها در رقابت‌های پیش رو به دنبالش هستند. به‌طور کلی شاهد یک متن آهنگ ساده ولی قدرتمند هستیم.

دانلود از آپارات

قهرمانی در مسابقات MSI 2019، باتوجه‌به اینکه به‌صورت ملی برگزار خواهد شد از ارزش بالایی برخوردار است و تیم‌های راه یافته به مرحله اصلی رویداد قطعا برای کسب این عنوان از تمام توان خود استفاده خواهند کرد. این رویداد اولین رویداد بین‌المللی سال میلادی جدید است که تیم‌های هر منطقه شانس رقابت با تیم‌های مناطق دیگر را به دست آورده‌اند.

مرحله اصلی رویداد MSI 2019 قرار است با حضور ۱۳ تیم مطرح مناطق مختلف بازی League of Legends، به مدت ۲۰ روز پیگیری شود. بازی افتتاحیه در اولین روز ماه مه (یازدهم اردیبهشت) برگزار می‌شود. مرحله اصلی رویداد از چهار بخش تشکیل شده است که در بازه‌های زمانی مختلف و به میزبانی سه شهر هوشی‌مین، هانوی و تایپه برگزار خواهد شد. تا به این لحظه ده تیم از مجموع سیزده تیم مرحله اصلی مشخص شده‌اند که در بین آن‌ها نام تیم‌های Liquid، SK Telecom T1، G2 Esports و Vega Squadron دیده می‌شود.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده