// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵

بازی The Pegasus Dream Tour معرفی شد

کمیته بین‌المللی پار‌المپیک از یک بازی ویدیویی با محوریت بازی‌های پارالمپیک تابستانی 2020 به نام بازی The Pegasus Dream Tour رو‌نمایی کرد.

بازی‌های پارالمپیک تابستانی 2020 که با نام پارالمپیک 2020 توکیو نیز شناخته می‌شود، در اوایل شهریور ماه سال آینده در کشور ژاپن بر‌گزار خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمیته بین‌المللی پار‌المپیک از همکاری با استودیو JP Games، به ریاست هاجیمه تاباتا (کارگردان بازی Final Fantasy XV) و ساخت یک بازی اقتباسی از مسابقات ذکر شده به نام بازی The Pegasus Dream Tour خبر داده است.

بازی مذکور در حالی در سال 2020 میلادی در سراسر جهان عرضه خواهد شد که پلتفرم‌های مقصد آن اعلام نشده‌اند. بازی The Pegasus Dream Tour در دسته آثار نقش‌آفرینی ورزشی قرار می‌گیرد که در یک متروپولیس خیالی به نام شهر پگاسوس جریان دارد. تمامی شرکت‌کنند‌گان مسابقات پارالمپیک بر‌گزار شده در این شهر دارای توانایی‌های ویژه‌ای به نام Extra Power هستند. هاجیمه تاباتا در رابطه با بازی The Pegasus Dream Tour گفته است که این اثر یک بازی ورزشی حقیقی نیست و در عوض روی المان‌های سبک نقش‌آفرینی که تخصص استودیو JP Games است، تمرکز دارد. نکته حائز اهمیت در رابطه با این بازی، لقب گرفتن به عنوان اولین بازی رسمی مسابقات پارالمپیک است. کمیته بین‌المللی پار‌المپیک با هدف افزایش شناخت عمومی نسبت به مسابقات پارالمپیک به‌خصوص در بین قشر جوان اقدام به معرفی بازی The Pegasus Dream Tour کرده است.

هاجیمه تاباتا در ماه نوامبر سال گذشته میلادی کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) را ترک کرد که به موجب آن روند ساخت تمامی بسته‌های الحاقی آینده بازی Final Fantasy XV به جز بسته الحاقی Episode Ardyn متوقف شد. هاجیمه تاباتا در متن مربوط به جدایی‌اش از اسکوئر انیکس نوشت که او قصد دارد استودیو اختصاصی خودش را تاسیس کند. در اواخر سال ۲۰۱۸ هاجیمه تاباتا استودیو‌ خود را با نام JP Games معرفی کرد. بازی The Pegasus Dream Tour اولین پروژه استودیو ذکر شده محسوب می‌شود.

کمپانی Sega (سگا) مسئولیت ساخت بازی‌های اقتباسی از مسابقات المپیک 2020 توکیو را بر عهده گرفت. این کمپانی تعدادی بازی برای مسابقات مذکور در نظر گرفته است که عبار‌تند از: Tokyo 2020 Olympic The Official Video Game ،Mario & Sonic At Tokyo Olympics و Sonic At the Olympic Games. پیش از این در زومجی به معرفی این بازی‌ها پرداختیم که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب مربوطه مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده