// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series برای تمامی هدست‌های آکیولس منتشر خواهد شد

به تازگی مشخص شده که بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series قرار است برای تمامی پلتفرم‌های هدست آکیولس منتشر شود.

در جریان رویداد جنگ ستارگان که در شهر شیکاگو برگزار شد، اطلاعاتی از بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series منتشر شد که به مواردی همچون داستان و گیم‌پلی بازی، صداپیشگان و همچنین پلتفرم‌هایی که قرار است این اثر روی آن‌ها منتشر شود، می‌پردازد. پیش‌تر سازندگان این بازی واقعیت مجازی از مجموعه‌ی محبوب جنگ ستارگان اعلام کرده بودند که این اثر قرار است برای هدست نهایی آکیولس کوئست (Oculus Quest) منتشر شود. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اطلاعات منتشر شده از رویداد نام‌برده، این اثر محبوب قرار است برای تمامی پلتفرم‌های خانواده‌ی آکیولس، یعنی هدست‌های آکیولس ریفت و ریفت اس نیز منتشر شود.

داستان بازی در سیاره‌ی Mustafar، که در فیلم Rogue One دیده بودیم، جریان دارد و به پیش از اولین نسخه‌ی مجموعه‌ی جنگ ستارگان یعنی فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان - یک امید جدید) بازمی‌گردد. شخصیت اصلی بازی نیز فرمانده‌ی یک کشتی فضایی به نام Windfall است که توسط نیروهای امپراطوری بازداشت شده و به سیاره‌ی Mustafar آورده می‌شود تا دارث ویدر را ملاقات کند. در جریان بازی نیز بیشتر با شخصیت دارث ویدر و هدف او از دستگیری این فرمانده و همچنین قبایل سیاره‌ی Mustafar آشنا خواهید شد.

همچنین شما به عنوان بازیکن قادر خواهید بود با سایر شخصیت‌های بازی از جمله دارث ویدر و یک ربات همراه با نام Zoe ارتباط برقرار کنید. صداپیشه‌ی شخصیت دارث ویدر اسکات لاورنس و صداپیشه‌ی شخصیت‌ی ربات نیز یک بازیگر کمدین، به نام مایا رودولف است که طبق گفته‌ی توسعه‌ی دهنده‌ی بازی، فعالیت با وی سراسر هیجان است. بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series پس از سه سال ساخت و توسعه، قرار است اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های نام برده شده، یعنی تمامی هدست‌های خانواده‌ی آکیولس منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده