// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

استودیو گیرباکس در حال بررسی مشکلات اتصال بازی Borderlands: Game of the Year Edition است

استودیو گیرباکس اعلام کرده است که این استودیو در حال بررسی راه‌حل‌‌های رفع مشکلات بخش Co-op آنلاین بازی Borderlands: Game of the Year Edition است.

در کنار بازی Borderlands 3، یکی دیگر از آثار استودیو Gearbox (گیر‌باکس) که در جریان رویداد Pax East معرفی شد، بازی Borderlands: Game of the Year Edition بود. این بازی که زمینه تجربه اولین بازی سری Borderlands را با جلوه‌های بصری بهبود‌یافته روی کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی فراهم می‌کند، هفته پیش در دسترس قرار گرفت. مشکلات ناشی از اتصال شبکه و عدم امکان تجربه بازی مذکور به صورت آنلاین، موردی است که بازیکنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس به این مشکلات واکنش نشان داده است.

بر این اساس، استودیو گیرباکس از طریق انتشار یک پست در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که این استودیو مشغول بررسی مشکلات مربوط به اتصال بازی Borderlands: Game of the Year Edition که کاربران کنسول‌ها و پی سی را تحت تاثیر قرار داده، است. استودیو ذکر شده در حال آزمایش راه‌حل‌های جدیدی است که مشکلات اتصال را رفع می‌کنند و تجربه بازیکنان را بهبود می‌بخشند. زمان دقیق ارائه آپدیت و رفع مشکلات بخش‌های آنلاین بازی Borderlands: Game of the Year Edition در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. استودیو گیرباکس به منظور دلجویی و قدر‌دانی از شکیبایی بازیکنانی که به دلیل مشکلات اتصال قادر به تجربه بازی مذکور به صورت Co-op آنلاین نیستند، تعدادی Golden Key رایگان ارائه کرده است که با وارد کردن کد مربوطه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. دریافت اطلاعات تکمیلی با مراجعه به توییت مربوطه امکان‌پذیر است.

بازی Borderlands: Game of the Year Edition در تاریخ ۳ آوریل (۱۴ فروردین) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده