// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

رقابت‌های BLAST Pro Series: Miami 2019 آخر این هفته شروع می‌شود

رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series: Miami 2019 از روز جمعه با حضور شِش تیم مطرح جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive شروع خواهد شد.

فصل جدید رویداد BLAST Pro Series، بازی Counter Strike: Global Offensive، از روز جمعه این هفته با میزبانی شهر میامی، شروع می‌شود. این رویداد با حضور شش تیم مطرح بازی قرار است به مدت دو روز پیگیری شود. تیم‌های Astralis ،MIBR ،Natus Vincere ،FaZe Clan ،Team Liquid و Cloud9، به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند و بایستی برای بخشی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری رویداد با یکدیگر روبه‌رو شوند.

رویداد BLAST Pro Series: Miami 2019، مانند سری قبلی این رویداد که در سائو پائولو برگزار شد، از یک فرمت گروهی و فینال پیروی خواهد کرد. بدین صورت که تمامی تیم‌ها بایستی در بازی‌های best-of-one، با یکدیگر رقابت کنند و دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند راهی فینال خواهند شد. بازی فینال به صورت best-of-three، برگزار خواهد شد.

دانلود از آپارات

فصل قبلی رویداد BLAST Pro Series به میزبانی برزیلی‌ها برگزار شد که تیم Astralis با کسب عنوان قهرمانی رویداد راهی خانه شد. این تیم در مرحله گروهی در هیچ نقشه‌ای بازی را واگذار نکرد و در فینال رویداد با کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل Team Liquid به عنوان قهرمانی دست یافت. با توجه به اینکه تیم Astralis در حال حاضر به عنوان بهترین تیم بازی کانتر استرایک شناخته می‌شود و در ماه‌های اخیر رکوردهای مختلفی را در این بازی ثبت کرده است، انتظار می‌رود که در رویداد BLAST Pro Series: Miami 2019 نیز شاهد قهرمانی این تیم دانمارکی باشیم.

مسابقات مرحله اصلی رویداد از اوایل روز شنبه، ساعت ۰۱:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شوند و در هر راند سه بازی هم‌زمان برگزار خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series بازی CS:GO، را از طریق کانال توییچ مربوطه به صورت زنده دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده