// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

دست مکانیکی کاراکتر Sekiro: Shadows Die Twice توسط یک هوادار ساخته شد

یکی از هواداران بازی Sekiro: Shadows Die Twice توانسته است دست مصنوعی شینوبی، کاراکتر بازی را با جزئيات بسیار بالایی بسازد.

درابتدای فروردین ماه بازی Sekiro: Shadows Die Twice روانه‌ی بازار شد و توانست نظر منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند. ازطرفی با عرضه‌ی سکیرو، حواشی مختلفی حول درجه سختی بازی به‌وجود آمد و بعضی از کاربران و افراد رسانه‌ای، موافق درجه سختی این چنین بازی‌هایی هستند و بعضی دیگر، اعلام کرده‌اند که بازی باید یک درجه سختی Easy هم داشته باشد. جدا از این حواشی، یکی از کاربران ردیت (GS-alpeR) و علاقه‌مند به بازی Sekiro: Shadows Die Twice، خلاقیت جدیدی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، GS-alpeR توانسته است بازوی مصنوعی شینوبی، کاراکتر سکیرو را بسازد. بازیکنان درطول بازی از این بازوی مصنوعی برای بالا رفتن از ساختمان‌ها و همچنین مبارزات استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بازوی مصنوعی سکیرو، جزئیات بسیار بالای آن است. بازوی مصنوعی ساخته شده توسط GS-alpeR هم جزئیات بسیار بالایی دارد و دقیقا همانند نمونه‌ی واقعی آن ساخته شده است.

جدا از جزئیات بسیار بالای انگشت‌ها، جنس طناب و نوع پیچش آن دور بازوی مصنوعی هم مطابق با مدل داخل بازی انجام شده است. بازیکنان با مراجعه به‌صفحه مربوطه، می‌توانند تصاویر مربوط به پروسه ساخت این بازوی مصنوعی را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

بازوی مصنوعی Sekiro: Shadows Die Twice

بازوی مصنوعی Sekiro: Shadows Die Twice


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده