// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵

آپدیت جدید Minecraft سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌کند

کمپانی مایکروسافت در جدیدترین بروزرسانی بازی Minecraft سلاح‌ها و امکانات جدیدی را به این اثر محبوب اضافه می‌کند.

در دنیای بازی‌های ویدیویی هر ساله بازی‌های بسیاری پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارند و هر یک با توجه به محبوبیت و سبک خاص خود، می‌توانند سال یا سالیان متوالی را در این دنیای پر رقابت سرپا بمانند. یکی از بازی‌هایی که سال‌های زیادی است که توانسته جای خود را در دل طرفداران پیدا کند و با قدرت بالا در این بازار داغ رقابت باقی بماند بازی Minecraft است. تا به این لحظه کاربران بسیاری علاوه بر تعداد میلیونی بازیکنان این اثر محبوب، آن را خریداری کرده و پا به دنیای مکعبی و سرشار از خلاقیت ماینکرفت گذاشته‌اند که البته با پشتیبانی‌های کمپانی Microsoft و ارائه‌ی محتوای جدید برای این بازی همراه بوده است. یکی از این محتواها آپدیت جدیدی است که به تازگی توسط این کمپانی بزرگ منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، این بروزرسانی موارد جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که شامل زوبین (Crossbow)، سپر جنگی، که برای ساخت آن به یک واحد آهن و شِش واحد چوب نیاز است و همچنین تعدادی فانوس است. یکی دیگر از موارد اضافه شده در این آپدیت دشمنی جدید به نام Pillager است که البته فقط در حالت Creative Mode بازی حضور دارد. شاید بتوان محبوب‌ترین و جالب‌ترین آیتم اضافه شده به بازی را یک گربه‌ی دوست داشتنی به نام Jellie دانست که به واسطه‌ی درخواست‌های فراوان کاربران به آن اضافه شده است.

minecraft

باید بدانید که با توجه به گسترش روز افزون بازی Fortnite و همچنین افزایش تعداد بازیکنان بازی Apex Legends که روز به روز نیز در حال تسریع شدن است، بازی Minecraft توانسته میزان و تعداد کاربران خود را به خوبی حفظ کند؛ حتی پس از این‌که امتیاز آن توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شد. این امر با توجه به این‌که به این بازی کمتر از حدی که شایسته‌ی آن است پرداخته شده، واقعا قابل ستایش است.

بازی ماین کرفت برای پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، iOS، اندروید و تقریبا هر دستگاهی که دارای صفحه‌ی نمایش است منتشر شده است. در راستای فروش بسیار بالای این بازی محبوب جالب است بدانید که Minecraft تنها روی پی سی تاکنون توانسته بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

اگر شما این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید، نظرات خود را در رابطه با آن بیان کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده