// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Minecraft بیش از ۳۰ میلیون نسخه روی پی سی فروش داشته است

حتی پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار بازی Minecraft، این بازی همچنان در حال تعیین معیارهای جدیدی در فروش است.

به‌تازگی اعلام شد که فروش نسخه‌ی پی سی بازی minecraft توانسته است از مرز ۳۰ میلیون واحد عبور کند. وبسایت رسمی بازی Minecraft آمار فروش نسخه‌ی پی سی این بازی را در پایین صفحه‌ی خود نشان می‌دهد و دیروز این تعداد بالاخره از مرز ۳۰ میلیون نسخه عبور کرد.

شاید در ابتدا این عداد شما را متعجب نکند اما در مقایسه با دیگر بازی‌ها، این آمار شگفت انگیز است. فروش نسخه‌ی پی سی Minecraft توانسته به‌ تنهایی از تعداد فروش کلی بعضی سری بازی‌هایی که چندین نسخه‌ی متفاوت نیز دارند، عبور کند.

تا به امروز به‌طور کلی تمامی نسخه‌های بازی Minecraft روی پلتفرم‌های مختلف توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های ساخته شده در صنعت گیمینگ تبدیل شود. چنین فروشی برای بازی‌ای که کارش را از محتویات کوچک شروع کرده است برای شرکت موجانگ موفقیت بزرگی به شمار می‌رود که به احتمال زیاد دوباره تکرار نخواهد شد. حتی بازی‌ای مثل Fornite که یکی از موفق‌ترین بازی‌‌ها پس از انتشار minecraft محسوب می‌شود، پشتیبانی شرکت اپیک را داشت که حتی پیش از انتشار این بازی، شرکت بزرگی محسوب می‌شد. درنتیجه چه شما از طرفداران بازی minecraft باشید یا نباشید، موفقیت این بازی را نمی‌توانید انکار کنید.

شرکت مایکروسافت به‌تازگی خبر از اضافه شدن بازی Minecraft به سرویس ایکس‌باکس گیم پس داده است. براساس اعلام این شرکت، اعضای سرویس ایکس‌باکس گیم پس می‌توانند در روز چهارم ماه آوریل (۱۵ فروردین ۱۳۹۸) بازی Minecraft را تجربه کنند. همچنین یک فیلم نیز براساس این بازی با نام Minecraft: The Movie در حال ساخت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده