// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

تیم NaVi اولین فینالیست رویداد StarSeries & i-League

اوکراینی‌ها اولین فینالیست رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7 خواهند بود و بایستی فردا برای کسب عنوان قهرمانی با دیگر فینالیست مسابقات روبه‌رو شوند.

اوکراینی‌ها با کسب پیروزی در مقابل تیم Renegades جواز حضور در فینال هفتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League در بازی Counter Strike: Global Offensive را به‌دست آوردند. تیم Natus Vincere بعد از قرار گرفتن در جایگاه چهارم مرحله گروهی مسابقات که به صورت سوئیسی برگزار شد تیم‌های Renegades و ENCE را با نتیجه ۲:۱ شکست داد و به عنوان اولین فینالیست رویداد معرفی شد.

دانلود از آپارات

تیم Natus Vincere بعد از کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم ENCE و راه‌یافتن به مرحله نیمه‌نهایی بایستی با نمایندگان استرالیا روبه‌رو می‌شد. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم NaVi و Renegades در نقشه‌های Inferno ،Mirage و Train پیگیری شد که در نهایت اوکراینی‌ها با پیروزی در دو نقشه Train و Infero راهی مرحله بعدی شدند. در این بین شاهد درخشیدن S1mple در مجموع سه بازی نیمه‌نهایی بودیم که با ۷۲ فرگ و ثبت Rating قابل توجه ۱.۷۱ به عنوان ارزش‌مندترین بازیکن بازی نیمه‌نهایی (MVP) معرفی شد.

دانلود از آپارات

تا دقایقی دیگر دومین فینالیست رویداد از بین دو تیم NRG Esports و Fnatic مشخص خواهد شد و فینال مسابقات فردا، ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7 با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار به میزبانی شهر شانگهای در حال پیگیری است که در ۶ روز گذشته میزبان شانزده تیم برتر جهان در بازی کانتر استرایک بوده است. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ فینال می‌توانند با مراجعه به کانال Starladder، در پلتفرم توییچ به دیدن رقابت‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده