// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

بازی Borderlands 3 احتمالا دارای ویژگی کراس پلتفرم خواهد بود

با استناد به اطلاعات درج شده در صفحه بازی Borderlands 3 در فروشگاه مایکروسافت، این بازی از تجربه Co-op به صورت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

پس از مدت‌ها انتظار و سال‌ها غیبت، در نهایت یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های تاریخ یعنی بازی Borderlands 3 در روز پنج‌شنبه هفته گذشته و در جریان رویداد Pax East به صورت رسمی معرفی شد. با اعلام تاریخ عرضه تازه‌ترین محصول استودیو Gearbox (گیرباکس) و کمپانی 2K در روز گذشته، روند پیش‌فروش این بازی در فروشگاه‌های مختلف آغاز شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در صفحه مربوطه در فروشگاه مایکروسافت به یکی از ویژگی‌های معرفی نشده بازی اشاره شده است.

بر اساس اطلاعات درج شده در این صفحه، بازیکنان می‌توانند حالت Co-op بازی Borderlands 3 را به صورت کراس پلتفرم تجربه کنند. وجود این ویژگی بدان معنا است که کاربران پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان قادر خواهند بود همراه با یکدیگر به انجام بازی بپردازند. به این دلیل که کمپانی سونی چندان علاقه‌ای به این ویژگی ندارد و تنها در موارد معدودی امکان استفاده از آن در کنسول پلی استیشن 4 را فراهم کرده است، انتظار می‌رود که دارندگان این کنسول نتوانند در کنار کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت بازی Borderlands 3 را تجربه کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا ویژگی کراس پلتفرم به صورت قطعی در بازی مذکور وجود دارد یا به اشتباه در صفحه آن در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفته است. وب‌سایت IGN برای پاسخ به این پرسش به سراغ کمپانی 2K رفته است. ناشر بازی Borderlands 3 بدون تایید یا رد وجود ویژگی کراس پلتفرم اعلام کرده است که این کمپانی در حال بررسی دقیق ویژگی مذکور است، اما در حال حاضر چیزی برای تایید یا معرفی ندارد.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مایکروسافت، پلی استیشن و اپیک گیمز اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید. علاوه بر نسخه استاندارد، امکان پیش‌خرید نسخه‌های Deluxe (دارای پنج پک Cosmetic Skin قابل استفاده برای شخصیت‌ها و سلاح‌ها) و Super Deluxe (دارای محتویات نسخه Deluxe به همراه Season Pass شامل چهار بسته الحاقی داستانی) به ترتیب با قیمت‌ ۸۰ و ۱۰۰ دلار وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده