// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

مسابقات StarSeries & i-League CS:GO Season 7 شروع شد

رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7 با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار و با حضور شانزده تیم برتر جهان از امروز پیگیری می‌شود.

هفتمین فصل رویداد StarSeries & i-League با حضور شانزده تیم برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive هم اکنون آغاز شده است. این رویداد با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار در شانگهای، چین پیگیری خواهد شد. بازی افتتاحیه رویداد از امروز یعنی دهم فروردین برگزار شده است و تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی رویداد بایستی به مدت هشت روز با یکدیگر رقابت کنند.

تیم‌ها بایستی در مرحله اول در یک فرمت سوئیسی با یکدیگر روبه‌رو شوند که تمامی بازی‌های این بخش به‌صورت best-of-three پیگیری می‌شود. از مجموع شانزده تیم مرحله اول، هشت تیم برتر که بتوانند سه برد از مجموع پنج بازی مرحله اول را کسب کنند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. بازی‌های مرحله دوم نیز به‌صورت best-of-three و با فرمت تک حذفی برگزار خواهد شد که در نهایت قهرمان رویداد را مشخص خواهد کرد.

Panda GamingRenegadesMIBRNatus Vincere
paiN GamingNRG EsportsNorthNinjas in Pyjamas
Team VitalityTeam SpiritTYLOOVici Gaming
BIGENCEFnaticFaZe Clan

از مجموع شانزده تیم حاضر در مرحله اصلی رویداد، سیزده تیم به‌صورت مستقیم و توسط تیم برگزاری رویداد به مرحله اصلی دعوت شده‌اند و سه تیم Panda Gaming، Team Spirit و paiN Gaming با صدرنشینی در مرحله مقدماتی، جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده‌اند. نکته قابل‌توجه عدم حضور تیم Astralis در این رویداد است که می‌تواند یک شانس بزرگ برای معرفی قهرمانی جدید به دنیای کانتر استرایک باشد.

رقابت‌ها از امروز صبح ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران شروع شده است. اولین مرحله رویداد پنج روز به طول می‌انجامد و هر تیم فقط یک بازی در روز خواهد داشت. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Starladder در توییچ به دیدن رقابت‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده