// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

بازی Halo 5 به مجموعه Halo: The Master Chief Collection اضافه نخواهد شد

مدیر انجمن‌های استودیو 343 Industries از تصمیمات این استودیو در قبال اضافه کردن بازی Halo 5: Guardians به بازی Halo: The Master Chief Collection گفته است.

روز‌های اخیر خبر‌های بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای برای علاقه‌مندان به سری Halo در رسانه‌ها مخابره شد. در ابتدای امر استودیو 343Industries اعلام کرد بازی Halo: The Master Chief Collection در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این به‌زودی بازی Halo: Reach نیز به مجموعه ذکر شده اضافه می‌شود. با انجام این امر بازی Halo 5: Guardians تنها بازی غایب سری هیلو در Halo: The Master Chief Collection محسوب می‌شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده نسبت به اضافه شدن بازی مذکور واکنش نشان داده است.

برایان جرد، مدیر انجمن‌های استودیو 343 اینداستریز که با نام کاربری ske7ch343 در وب‌سایت ردیت فعالیت دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ در این وب‌سایت به سوالات مختلفی در رابطه با نسخه پی سی بازی Halo: The Master Chief Collection و بازی Halo: Reach جواب داده است. اما یکی از سوالات مهمی که از وی پرسیده شد، امکان اضافه شدن بازی Halo 5: Guardians به Halo: The Master Chief Collection است. او در پاسخ به این پرسش چنین گفت:

در حال حاضر ما روی ارائه بازی‌های MCC و Reach روی پلتفرم PC تمرکز داریم. در نتیجه هیچ برنامه‌ای برای بازی Halo 5: Guardians نداریم.

گفته‌های مدیر انجمن‌های استودیو 343 اینداستریز بدان معنا نیست که به هیچ عنوان امکان اضافه شدن بازی Halo 5: Guardians به بازی Halo: The Master Chief Collection وجود دارد؛ بلکه این نکته را متذکر می‌شود که استودیو مذکور در حال حاضر چنین عملی را در دستور کار ندارد. بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) روی کنسول ایکس باکس وان عرضه شد. در حالی که این بازی از لحاظ گیم‌ پلی، جلوه‌های بصری و طراحی مراحل مورد تحسین قرار گرفت، اما بخش کمپین آن انتقاداتی را دریافت کرد. همچنین بازی Halo 5: Guardians در هنگام عرضه از مشکلاتی در Matchmaking رنج می‌برد که باعث نارضایتی بازیکنان شد.

بازی Halo: The Master Chief Collection هم‌اکنون روی کنسول Xbox One در دسترس قرار دارد. اگر تا‌کنون این بازی را خریداری نکرده‌اید هم‌اکنون بهترین فرصت است؛ زیرا می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه مایکروسافت اقدام به خرید آن با قیمت ۳۰ دلار کنید. علاوه بر این با استفاده از سرویس Xbox Game Pass می‌توانید این بازی را تجربه کنید. بازی مذکور در تاریخ نا‌معلومی از سال جاری در دسترس کاربران پلتفرم PC قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده