نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

ساخت دنباله بازی Bloodlines تایید شد؛ Bloodlines 2 در سال 2020 عرضه خواهد شد

در جریان رویداد GDC مشخص شد که دنباله‌ی بازی Bloodlines با نام Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 در دست ساخت است و سال ۲۰۲۰ راهی کنسول‌های نسل هشتم خواهد شد.

بازی Bloodlines از جمله بهترین‌ و پرطرفدارترین آثار هنر هشتم با محوریت خون‌آشام‌ها/ومپایرها است که طرفداران بی‌شماری داشته و دارد. حالا در جریان آخرین اخبار بازی و آنچه که در رویداد GDC 2019 رخ داده است، آگاه شدیم که دومین نسخه‌ی این بازی محبوب در دست ساخت است و با نام Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۰، راهی پلتفرم‌های نسل هشت خواهد شد. این بازی را استودیو Hardsuit Labs می‌سازد و کمپانی Paradox Interactive وظیفه‌ی انتشارش را برعهده گرفته است.

با اینکه دو تن از خالقان اصلی بازی Bloodlines یعنی لئونارد بویارسکی و تیم کِین درحال حاضر مشغول ساخت بازی The Outer Worlds هستند اما براین میتسودا که پیش‌تر روی روایت داستان بازی «بلادلاینز» کار می‌کرد، حالا روی دومین قسمت از این سری هم مشغول به‌کار شده و از کیفیت غنا و روایت داستان بازی اطمینان دارد. وی دراین‌باره چنین گفت:

هدف ما خلق اثری است که پیرو بازسازی مواردی که بازی نخست را بی‌همتا کرد، خودش را هم از زیر سایه‌ی آن خارج کند و به اثری یگانه، دقیقا مثل قسمت اول، تبدیل شود؛ تاریکی، اتمسفر و طنزی که گاه و بی‌گاه به اثر تزریق می‌شود، تار و پود بازی را فرا خواهد گرفت و فکر می‌کنم هواداران بازی نخست از کاری که مشغول انجام دادنش روی Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 هستیم، رضایت داشته باشند.

داستان بازی در شهر سیاتل جریان خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد که گیمرها پس از سیر و سیاحت در این شهر در آغاز نسل هشتم در بازی Infamous: Second Son، حالا و در آخرین سال‌های این نسل دوباره قرار است به شهری که اشاره شد بازگردند و درجریان یک جنگ بزرگ میان گروه‌های مختلف خون‌آشام‌ها، داستان «واکنش‌پذیر» این اثر را که اقدامات بازیکنان در شکل‌گیری‌اش تاثیر می‌گذارد تجربه کنند. البته شاید واقع‌ بودن تیم سازنده‌ی بازی در سیاتل، به انتخاب شهر مذکور به بستر روایت داستان بازی، کمک کرده باشد و با این فرض، احتمال شبیه‌سازی شهر مذکور با کیفیت بالا و قابل قبول در این بازی بیشتر از قبل می‌شود.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

بازی از زاویه‌ی دید اول‌شخص دنبال می‌شود و روی «مبارزات با دست خالی و سلاح‌های سرد» تمرکز می‌کند. گفتنی است که جهان بازی پویا و باز خواهد بود و بازیکنان با جست‌وجو در آن، روایت غیرخطی و تنوع محیط‌هایش را لمس خواهند کرد.

احتمالا در آینده اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس قرار بگیرد. جدیدترین ساخته‌ی استودیو Hardsuit Labs یعنی Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده