// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

۶ بازی جدید به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

مایکروسافت تا ۱۲ فروردین ۶ بازی جدید از جمله Deus Ex: Mankind Divided و Vampyr را به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرد از امروز تا ۱۲ فروردین به مرور ۶ بازی جدید از جمله Deus Ex: Mankind Divided و Vampyr به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. نخستین بازی از سری آثار جدید Xbox Game Pass جدیدترین نسخه سری Deus Ex، یعنی Deus Ex: Mankind Divided است که تا ساعاتی دیگر در اختیار مشترکان این سرویس قرار می‌گیرد. مایکروسافت بازی What Remains of Edith Finch را هم برای ۱ فروردین در نظر گرفته است. پنج‌شنبه ۸ فروردين نوبت به بازی‌های The Walking Dead: Michonne و Vampyr می‌رسد و در نهمین روز از فروردین ماه هم Operencia: The Stolen Sun، ساخته استودیو Zen راهی ایکس باکس گیم پس خواهد شد.

آخرین بازی که مایکروسافت برای ماه مارس (اسفند/فروردین) در نظر گرفته Marvel vs. Capcom: Infinite است؛ بازی ابرقهرمانی‌ای که در تابستان ۲۰۱۷ منتشر شد و برخلاف پیش‌بینی‌ها چندان اثر قابل توجهی نبود.

با توجه به برخی شایعات احتمالا سرویس ایکس باکس گیم پس راهی نینتندو سوییچ نیز خواهد شد. اینکه ساز و کار Xbox Game Pass روی کنسول نینتندو چگونه است مشخص نیست و به عقیده برخی از بازیکنان این شایعات کاملا بی‌اساس هستند.

هزینه اشتراک یک ماهه Xbox Game Pass در حال حاضر ده دلار در ماه است و شما با پرداخت این مبلغ می‌توانید به صورت رایگان به بازی‌های قدیمی و بعضاً جدیدی که در این سرویس وجود دارد دسترسی پیدا کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده