نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

احتمال راهیابی سرویس Xbox Game Pass به نینتندو سوییچ

با توجه به شایعات موجود، احتمال می‌رود که سرویس ایکس باکس گیم پس راهی نینتندو سوییچ شود.

دو کمپانی نینتندو و مایکروسافت طی سال‌های اخیر، با انتشار بازی‌هایی مثل Minecraft و Hellblade: Senua’s Sacrifice برای نینتندو سوییچ و مشترک شدن در بازی‌های مختلف به لطف قابلیت کراس پلی، رابطه‌ای نزدیک‌تر و بهتر از قبل را شکل داده‌اند. به تازگی، در جریان آخرین اخبار بازی شایعاتی پیرامون راه‌یابی سرویس Xbox Game Pass به نینتندو سوییچ در سال جاری، فضای مجازی را پر کرده است.

این شایعه با انتشار یک ویدیو در صفحه‌ی یوتیوب Direct-Feed Games به‌ وجود آمده است. در این ویدیو آمده است که مایکروسافت قصد دارد با استفاده از قدرت ذخیره‌سازی ابری پلتفرم‌های مختلف، سرویس ایکس باکس گیم پس را به مقصدهای مختلفی ببرد که یکی از آن‌ها نینتندو سوییچ خواهد بود. سرویس ابری مذکور احتمالا همان سرویس Project xCloud خواهد بود؛ سرویسی که در مایکروسافت مراحل تولیدش را می‌گذراند و به ما اجازه می‌دهد بازی‌های مثل Gears 5 را روی کنسول‌ها‌ی خود  استریم کنیم. اینکه بازی‌های مختلف نظیر Gears 5 که به آن پیش‌تر اشاره شد، روی سخت‌افزار نینتندو سوییچ چطور قرار است اجرا شود هنوز مشخص نیست، اما عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Resident Evil 7: Biohazard و Assassin’s Creed Odyssey برای نینتندو سوییچ، به شکل ابری در کشور ژاپن باعث شده تا کاربران و سازندگان کنسول مذکور به این روش غریبه نباشند.

هنوز حقیقت داشتن یا نداشتن این شایعه مشخص نیست اما تایید شدن آن توسط نشریه و بلاگ گیم اینفورمر و همچنین سابقه‌ی Direct-Feed Games در انتشار اخبار و شایعاتی که کاملا درست هستند، می‌توان انتظار داشت که این موضوع به زودی رنگ و بوی رسمی به خود پیدا کند. فعلا باید بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات جدیدتر منتشر شوند.

نظر شما کاربر زومجی راجع به این موضوع چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده