نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

بازی‌ جدید استودیو Yacht Club Games در PAX East 2019 معرفی خواهد شد

استودیو یات کلاب گیمز بازی جدیدی را در دست انتشار دارد که دو هفته دیگر از آن رونمایی خواهد کرد.

یات کلاب گیمز (Yacht Club Games) در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و تا امروز شاهد یک بازی مستقل جذاب از طرف این استودیو بوده‌ایم؛ بازی شاول نایت (Shovel Knight) که توانست به یکی از بهترین آثار مستقل این سال‌ها تبدیل شود و دو اضافه‌شونده‌ هم برای آن عرضه شده است. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یات کلاب گیمز قصد معرفی اثر جدیدی را دارد که انتشار آن را برعهده خواهد داشت.

این رونمایی در جریان PAX East 2019 در بوستون انجام خواهد شد و البته در کنار آن، دو نسخه اضافه‌شونده شاول نایت یعنی Shovel Knight: King of Cards و Shovel Knight: Showdown هم نمایش‌هایی در این رویداد خواهند داشت.

در مورد بازی جدید اطلاعات خاصی نداریم و تنها یک تصویر از آن منتشر شده است که شخصیتی مرموز را با یک کاتانا در محیطی آخرالزمانی با ساختمان‌های ویران‌شده نمایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که این بازی اولین اثر منتشر شده توسط یات کلاب گیمز نخواهد بود و آن‌ها به جز شاول نایت و نسخه‌های اضافه‌شونده آن، بازی Azure Striker Gunvolt محصول Inti Creates را هم در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده بودند.

PAX East 2019 در روزهای ۲۸ تا ۳۱ مارس (۸ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد؛ رویدادی که در آن احتمالاً شاهد رونمایی از بازی Borderlands 3 هم خواهیم بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده