// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

نینجا برای تبلیغ بازی Apex Legends یک میلیون دلار دریافت کرده است

رویترز در گزارشی اعلام کرده است شرکت الکترونیک آرتز برای تبلیغ بازی Apex Legends یک میلیون دلار به نینجا، استریمر مشهور پرداخت کرده است.

حمایت مالی شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده از افرادی که فعالیت اصلی‌شان استریم کردن روی پلتفرم‌هایی همچون Twitch یا تولید محتوای ویدیویی و انتشار آن‌ها روی یوتیوب است، امری تازه و غیر‌منتظره نیست. بااین‌حال تایلر بلوینس که با نام مستعار نینجا شناخته می‌شود، سطح جدیدی از اسپانسری را به نمایش گذاشته است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گزارشی از سوی رویترز منتشر شده است که از دریافت مبلغ یک میلیون دلار توسط Ninja در ازای تبلیغ بازی Apex Legends خبر می‌دهد.

این مبلغ به این دلیل به نینجا پرداخت شده است که در روز‌های ابتدایی انتشار بازی Apex Legends اقدام به انتشار توییت و پخش استریم از آن کند. وی در اولین توییت خود در رابطه با بازی مذکور نوشت که نسبت به امکان دوباره استریم خوشحال بوده و به‌زودی با استریم بازی Apex Legends باز می‌گردد. استریم اولیه نینجا دارای هشتگ ApexPartner بود که نشان از همکاری او با شرکت Electronic Arts داشت. این روند در استریم بعدی تغییر کرد و در عنوان آن اعلام شد که این استریم جزو استریم‌های تبلیغاتی محسوب نمی‌شود.

استریم‌های بازی Apex Legends و توییت‌های مربوط‌به این بازی تا تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ادامه داشتند. تا مدتی پس از این تاریخ نینجا به استریم بازی اصلی خود یعنی بازی Fortnite بازگشت. در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) به مناسبت انتشار نسخه دیجیتالی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، نینجا درکنار دو استریمر مشهور به نام‌های DrLupo و TimTheTatman اقدام به استریم بازی Apex Legends کرد.

روز گذشته نینجا پس از مدت‌ها در قالب یک توییت به بازی Apex Legends پرداخت. او در این توییت از آپدیت تعادل بازی مذکور که به واسطه آن تغییراتی مختلفی در اسلحه‌های بازی اعمال شد، صحبت کرده است. او در ادامه به حجم بالای ویدیو‌های بازیکنانی که از تقلب استفاده کرده و از خطا رفتن تیر‌های خود جلوگیری می‌کنند، اشاره می‌کند و در زمینه ممانعت از این امر از بازی فورتنایت نام می‌برد. بسیاری از کاربران وب سایت ردیت خواهان برخورد جدی با این افراد بودند که استودیو Respawn (ریسپاون) با اعلام بن شدن ۳۵۵ هزار نفر روی پلتفرم پی سی به این خواسته منطقی پاسخ داده است.

Apex Legends

با استناد به گزارش رویترز، نینجا برای اولین روز از استریم بازی Apex Legends مبلغ یک میلیون دلار دریافت کرده است. در این گزارش چنین آمده است:

بازیکن ۲۷ ساله‌ای که به‌دلیل تغییر رنگ مو‌هایش (در حال حاضر موهای او به رنگ فیروزه‌ای روشن است) شناخته می‌شود، در تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) در رابطه با بازی رایگان Apex Legends توییت منتشر کرده و برای ۱۳ میلیون دنبال‌کننده‌اش در وب سایت استریم توییچ آن را استریم کرده است. یک منبع به رویترز اعلام کرده است که برای انجام این اعمال او مبلغ یک میلیون دلار دریافت کرده است.

علاوه‌بر نینجا، استریمر مشهور دیگری نیز برای تبلیغ بازی Apex Legends مبلغی را دریافت کرده است. شرود یکی از مشهور‌ترین استریمر‌هایی است که اقدام به استریم بازی مذکور می‌کند. مبلغ پرداخت شده به این استریمر مشخص نشده است. تلاش‌های شرکت الکترونیک آرتز در خصوص بازار‌یابی و عرضه غافلگیر‌کننده بازی Apex Legends موجب شدند که تازه‌ترین ساخته استودیو ریسپاون در هشت ساعت اول انتشار تعداد یک میلیون بازیکنان را جذب کند. تعداد بازیکنان بازی مذکور در مدت یک ماه به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسیده که رقم قابل توجهی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده