نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

کاراکتر جدید بازی Apex Legends ظاهرا فاش شده است

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از یک کاراکتر جدید و ظاهرا مربوط به بازی Apex Legends احتمال حضور و معرفی این کاراکتر در بازی را بالا برد.

بازی Apex Legends حالا به یکی از برندهای بازی‌های آنلاین و در کل، بازی‌های ویدیویی عصر حاضر تبدیل شده است؛ اثری که با ارائه‌ی مکانیک‌های جدید در قالب اثری در سبک بتل رویال و همچنین گردآوری مواردی مثل گان‌پلی جذاب با کاراکترهای کاملا خاص و منحصربه‌فرد، توانست فستیوالی بزرگ، هیجان‌انگیز، با کیفیت و صدالبته رایگان را به خانه‌ی گیمرها ببرد.

حالا در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر تصویری جدید از این بازی را در صفحه‌ی خود منتشر کرده که احتمال معرفی یک کاراکتر جدید برای این بازی را بالا برده است.

ماجرا از این قرار است که شخصی با نام کاربری @shrugtal در توییتر، یک تصویر جدید از سرورهای الکترونیک آرتز را برداشته که محتوا و توضیحات تصویر مذکور نشان می‌دهد که به بتل‌پس فصل اول بازی که در تاریخ ۱۲ مارس (امروز ۲۱ اسفند) در دسترس قرار می‌گیرد، مربوط است. در متن تصویر مذکور، نام کاراکتر هم آمده و به نظر می‌رسد که این کاراکتر، اوکتان (Octane) نام داشته باشد. البته که تمامی موارد مذکور بعد از ۱۰ دقیقه از سرورهای EA پاک شده‌اند و هیچ چیز را نمی‌توان درحال حاضر تایید کرد.

کاراکتر اوکتان Apex Legends
اخیرا یک‌سری شایعه پیرامون اضافه شدن کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) به این ساخته‌ی تحسین‌شده و پرطرفدار استودیو ریسپاون شکل گرفته و احتمال می‌رود که این شخصیت مذکور، به NPCهای بازی مربوط باشد. برای روشن شدن این موضوع، باید بیشتر صبر کنیم.

بازی Apex Legends هم‌اکنون و به صورت کاملا رایگان روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل بازی است.

شما کاربر زومجی نظرات‌تان درباره این کاراکتر احتمالی را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده