نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

بازی The Sinking City تا اواخر بهار ۹۸ تاخیر خورد

هم‌زمان شدن عرضه بازی The Sinking CIty با آثاری همچون Sekiro: Shadows Die Twice سازندگان اثر مذکور را به تاخیر در انتشارش وادار کرده است.

بازی The Sinking City اثر ماجرایی، ترسناک/لاوکرفتی استودیو Frogwares و کمپانی Bigben Interactive چند سالی است که مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذراند. سال گذشته، سازندگان بازی تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین) را به عنوان موعد انتشار این بازی اعلام کردند و تا امروز، جز انتشار چند تریلر و نمایش مختلف از محیط بازی، خبر خاصی از این بازی نشد. حالا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان The Sinking City به سکوت خبری‌شان پایان دادند و تاخیر در انتشار بازی را به گیمرها و دنبال‌کنندگان این بازی، مخابره کردند. سازندگان بازی در پاسخ به سوالات هواداران که تعدادشان کم هم نبود، اعلام کردند این بازی در تاریخ ۲۱ جوئن (۳۱ خرداد) یعنی دقیقه ۳ ماه دیرتر از زمانی که پیش‌تر اعلام کرده بودند، منتشر خواهد شد.

سازندگان بازی در یک کنفرانس خبری، دلیل تاخیر در انتشار بازی را چنین اعلام کردند:

بازی‌های زیادی در ماه مارس (اسفند ۹۷ - فروردین ۹۸) منتشر می‌شوند و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مدتی را کنار بکشیم! اگر بخواهیم روراست باشیم، سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ میلادی مملو از بازی‌های گوناگون است و اگر بازی ما در روز ۲۱ مارس (۱ فروردین) منتشر می‌شد، باید مقابل بازی‌هایی مثل Sekiro: Shadows Die Twice قرار می‌گرفت که در آن هفته به بازار عرضه می‌شدند!

با این تفاسیر، بازی The Sinking City در تاریخ ۲۱ جوئن (۳۱ خرداد) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده