// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

بسته‌ الحاقی جدید بازی Shadow of the Tomb Raider با نام The Serpent’s Heart منتشر شد

جدیدترین بسته‌ الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider با نام The Serpent’s Heart برای بازیکنان در دسترس قرار گرفت.

ماه گذشته بسته الحاقی The Nightmare برای بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد که در این بسته الحاقی بازیکنان در محدوده‌ی عمارت کرافت قرار دارند و لارا کرافت با دشمنان گذشته‌اش و دوستانی که آن‌ها را از دست داده است، روبه‌رو می‌شود.

در جدیدترین بسته‌ الحاقی این بازی با نام The Serpent’s Heart، لارا کرافت هنگام تلاش برای نجات افراد شورشی وفادار با دستکش Mighty Slayer برخورد می‌کند و در حین این کار، او باید از زندان فرار و سپس با کالتیست‌های شرور Kukulkan مبارزه کند. همچنین لارا برای تکمیل دستکش mighty Slayer و دریافت قدرت Serpent god، باید از تندآب‌های خطرناک مسیر خود را بیابد.

بازیکنانی که این ماجراجویی را به پایان برسانند، جایزه‌ی Divine Bounty skill را دریافت می‌کنند که باعث می‌شود هنگام غارت دشمنان کشته شده، سکه‌های طلای بیشتری به دست بیاید. همچنین بسته الحاقی The Serpent’s Heart شامل لباس The Dragon Scales می‌شود که آسیب ناشی از آتش را کم می‌کند و باعث افزایش سرعت بازیابی سلامت می‌شود و درنهایت بازیکنان تیر و کمان The Serpent Lash bow را که باعث آسیب بیشتر ناشی از آتش می‌شود دریافت می‌کنند.

به‌عنوان بخشی از آپدیت جدید بازی توم‌های Judge’s Gaze ،Underworld Gate Howling Caves ،Path of  Battle ،Temple of the Sun ،San Cordoba ،Ancient Aqueduct و Thirsty Gods از بازی اصلی در حالت‌های Score Attack و Time Attack قابل بازی هستند.

اگر جزو مشترکین سرویس Xbox Game Pass هستید، بازی Shadow of the Tomb Raider به تازگی به فهرست بازی‌های این سرویس اضافه شده است. سیزن پس این بازی هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس است و شما همچنین می‌توانید بسته الحاقی The Serpent’s Heart را با قیمت ۴.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider در حال حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته‌ الحاقی این بازی با نام The Serpent’s Heart را بینید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده