// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷

بسته الحاقی The Nightmare بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد

در تاریخ دو بهمن ماه، کاربران بازی Shadow of the Tomb Raider، می‌توانند بسته الحاقی The Nightmare را تجربه کنند.

The Pillar نام اولین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider بود که لارا کرافت را وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌کرد و در جریان آن باید Shield of the Age-Maker را پیدا می‌کرد. این در حالی است که در The Forge، دومین بسته الحاقی بازی، محتویات مختلف و بیشتری به بازی اصلی اضافه شد.

با توجه به‌ جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های لارا کرافت ادامه خواهد داشت و بازی Shadow of the Tomb Raider، ساخته استودیو ایداس مانتریال، میزبان بسته الحاقی جدیدی خواهد بود. The Nightmare نام سومین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider است که در تاریخ دوم بهمن ماه (۲۲ ژانویه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه مشخص شده است که لارا کرافت در این بسته الحاقی با دشمنان گذشته‌اش و دوستانی که آن‌ها را از دست داده است، روبه‌رو می‌شود.

در Shadow of the Tomb Raider: The Nightmare لارا کرافت در تلاش برای به‌دست آوردن یک سلاح قدرتمند و مخفی است. از این رو وارد یک Challenge Tomb می‌شود. در این مقبره وی با دشمنانی روبه‌رو می‌شود که شباهت بسیاری با اشخاصی دارد که آن‌ها را می‌شناسد، اما در اصل دشمنان وی اشخاص دیگری هستند. از طرفی در این بسته الحاقی بازیکنان از نظر محیطی در محدوده‌ی عمارت کرافت قرار دارند. به نظر می‌رسد لارا کرافت در این DLC وارد عمارتی بزرگ خواهد شد که به نظر می‌رسد مربوط به عمارت خاندان کرافت باشد.

کاربرانی که سیزن‌پس بازی Shadow of the Tomb Raider را خریداری کرده‌اند، بسته الحاقی The Nightmare را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این در حالی است که قیمت بسته الحاقی ذکر شده به‌صورت جداگانه اعلام نشده است. همچنین The Nightmare شامل ست Fear Incarnate می شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بسته الحاقی‌های بازی Shadow of the Tomb Raider را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده