// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تیم‌های مرحله اصلی مسابقات قهرمانی کشور در بازی CS:GO مشخص شدند

فردا قهرمان ایران در بازی Counter Strike: Global Offensive در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور-یزد ۹۷ مشخص خواهد شد.

اوایل هفته جاری مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۵۲ تیم تایید شده توسط انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک به پایان رسید. اولین مرحله مسابقات به صورت آنلاین و در یک فرمت دو حذفی پیگیری شد. تیم‌های شرکت کننده بعد از قرعه‌کشی، به چهار گروه تقسیم شدند که در نهایت از هر گروه یک تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کرد. تیم‌های Runtime، For Glory، NBD و Silmaryon بعد از شکست رقبای خود توانستند جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کنند که ساعاتی بعد از اتمام مرحله اول تیم For Glory از حضور در مرحله دوم رویداد انصراف داد و تیم Dopamine جایگزین شد.

تیم‌ها و بازیکنان راه‌یافته به مرحله اصلی

SilmaryonDopamineNBDRuntime
Dant1kMarcelloFloydF1
FarSh1dplusaShiLmOnTaNa
Sorr0nsparKy-HkKeypJR
NiNjoKsLiXExeCuTeEsLyyy
Poor it upillusionRipPerAlirezawow

مجموع جوایز «دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد ۹۷» در بازی Counter Strike: Global Offensive به ارزش ۶ میلیون تومان می‌رسد که بین چهار تیم برتر رویداد تقسیم خواهد شد. مرحله حضوری رویداد از فردا (جمعه ۱۷ اسفند) به صورت حضوری (LAN) در مجموعه PS Arena شهر یزد برگزار می‌شود. تیم‌های راه‌یافته به مرحله حضوری مسابقات، در کنار دریافت بخشی از جایزه، شانس دریافت مدال و حکم‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور را نیز خواهند داشت. در نهایت بازیکن باارزش بازی یا همان MVP یک عدد هدست MSI DS502 Gaming دریافت می‌کند.

جوایز مسابقات قهرمانی کشور

مقامجایزه
تیم اول۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تیم دوم۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
تیم سوم۷۰۰,۰۰۰ تومان
تیم چهارم۵۰۰,۰۰۰ تومان

طرفداران بازی کانتر استرایک می‌توانند بازی‌های تمامی مراحل رویداد را به صورت زنده از طریق کانال توییچ، آپارات و یا سرورهای GOTV، در داخل بازی CS:GO، دنبال کنند. آرشیو بازی‌ها نیز با کمی تاخیر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. قرعه‌کشی مرحله اول رویداد، ساعاتی قبل منتشر شد که تیم‌ها را با رقبای خود در مرحله اصلی رویداد آشنا کرد.

انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک قهرمانی کشور csgo

زمان بازی‌ها به وقت تهران

تیم اولزمان بازیتیم دوم
Silmaryon۱۰:۰۰NBD
Dopamine۱۳:۳۰Runtime
رده‌بندی
فینال بزرگ


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده