// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

شهر میزبان یازدهمین فصل مسابقات IeSF مشخص شد

یازدهمین دوره رقابت‌های Esports World Championships که با نام IeSF نیز شناخته می‌شود به میزبانی سئول برگزار خواهد شد.

فدراسیون بین‌المللی ورزش الکترونیک (IeSF)، سئول را به عنوان میزبان یازدهمین دوره رقابت‌های Esports World Championships معرفی کرد. این رویداد قرار است در آخرین فصل سال میلادی جاری برگزار شود و با توجه به وضعیت خوبی که ورزش الکترونیک در کره جنوبی دارد، بایستی انتظار برگزاری بهترین فصل مسابقات را داشته باشیم.

مسابقات IESF هر سال به صورت ملی برگزاری می‌شود و تیم‌های ملی کشورهای شرکت‌کننده از جمله نمایندگان کشور ایران به صورت تیمی و انفرادی در رشته‌های مختلف ورزش الکترونیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سال ۲۰۱۸ شهر کاوهسیونگ میزبان دهمین فصل مسابقات Esports World Championships بود که با حضور تیم‌های ملی ۴۶ کشور مختلف پیگیری شد. بازی‌های Counter Strike: Global Offensive ،League of Legends و Tekken 7 رشته‌های اصلی برای رقابت بودند که کشور ایران در هر سه رشته نماینده داشت. در بخش انفرادی ارشیا افکاری معروف به AFK به عنوان نماینده کشورمان در رشته Tekken 7 حضور داشت که بعد از صعود به مرحله حذفی از دور مسابقات حذف شد. در دو رشته تیمی CS:GO و League of Legends هم بازیکنان کانتر استرایک کشورمان در همان مرحله اول از دور مسابقات حذف شدند ولی تیم لیگ آف لجندز کشورمان بعد از صعود به مرحله حذفی در مقابل قهرمان دوره قبل مسابقات قرار گرفت و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

IeSF Iran eSports

هنوز اطلاع دقیقی از زمان مراحل مختلف و رشته‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها منتشر نشده است. ولی با توجه به دوره‌های قبلی رویداد و علاقه کشورهای شرقی به بازی League of Legends قطعا شاهد حضور این بازی در بین رشته‌های رقابتی فصل جاری خواهیم بود. لازم به ذکر است که مراحل انتخابی یازدهمین دوره مسابقات Esports World Championships در کشور ایران، هم‌زمان با کشورهای دیگر منطقه برگزار می‌شود و به زودی از طریق سایت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور اطلاع رسانی خواهد شد.


منبع IeSF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده