// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

قصه‌ بیستون، نامزد بخش مردمی هشتین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

قصه بیستون، با الهام از داستان عاشقانه شیرین و فرهاد، بازیکنان را به یک ماجراجویی با دوربین ایزومتریک می‌برد.

هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران بیستم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و به همین مناسبت نیز شاهد داغ شدن رقابت‌ها به ویژه در بخش مردمی هستیم؛ جایی که این‌بار بازیسازها در رقابتی با یکدیگر برای کسب نظر بازیکنان تلاش می‌کنند. بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران امسال دارای سه شاخه «بازی‌ مورد انتظار»، «بهترین بروزرسانی» و «بهترین بازی سال از نگاه مردم»‌ است که می‌توانید با ورود به سایت جشنواره هشتم نگاهی به آنها بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

اما یکی از بازی‌های حاضر در شاخه بازی‌های مورد انتظار در بخش مردمی، «قصه‌ بیستون»‌ است که برای نخستین بار در هفتیمن جشنواره بازی های رایانه‌ای تهران با آن آشنا شدیم؛ جایی که اولین تریلر بازی رونمایی و اولین اطلاعات از مسیر پیش‌روی استودیوی بازی‌سازی بلک کیوب گیمز با مخاطبان به‌اشتراک گذاشته شد. از جشنواره‌ی هفتم قریب به یک سال می‌گذرد و در این مدت، تیم توسعه‌دهنده مشغول نزدیک کردن قصه‌ی بیستون به محصول نهایی است. «قصه‌ی بیستون»، روایت‌گر عاشقانه‌ی آشنای ایرانی، شیرین و فرهاد است. عنوانی اکشن-ماجراجویی که با زاویه‌ی دید ایزومتریک مراحل توسعه‌ی خود را پشت‌سر می‌گذارد.

در ادامه‌ی روند نمایش‌ عمومی قصه بیستون، شاهد رونمایی تریلر دوم با محوریت گیم‌پلی بازی در جریان اختتامیه‌ی TGC 2018 و گیمیستان بودیم. حال نوبت به آن رسیده است تا بیش‌تر از روند توسعه‌ی این پروژه بشنویم. در جریان هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران، علاوه بر تمرکز روی بخش داستانی قصه‌ی بیستون و انتشار اطلاعات بیش‌تر از این عنوان، شاهد رونمایی از یک تریلر جدید خواهیم بود. در کنار این تریلر، رونمایی از پلتفرم‌های مقصد بازی را هم در دستور کار داریم.

دانلود از آپارات

شما همراهان بلک‌کیوب گیمز و «قصه‌ی بیستون» می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی در وب‌سایت رسمی جشنواره، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

بازی قصه بیستون مرحله مکاشفه

قصه بیستون در هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران و در بخش مورد انتظارترین بازی حضور دارد. شما همراهان بلک‌کیوب گیمز و «قصه‌ی بیستون» می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی در وب‌سایت رسمی جشنواره، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. شما می‌توانید با ورود به سایت جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران به بازی مورد علاقه خود رای دهید.

همچنین می‌توانید با ارسال عبارت IGF0147 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «قصه‌ی بیستون» را به‌عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده