// یکشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

کمیک بازی Anthem با تمرکز روی دوران جوانی کاراکتر اصلی منتشر شد

سه طراح و نویسنده آزاد کتاب‌های کمیک با کمک کمپانی دارک هورس، اولین شماره از کمیک Anthem را منتشر کردند.

مدتی است که بازی Anthem در دسترس کاربران قرار گرفته است و سه طراح و نویسنده آزاد کتاب‌های کمیک، برای فهم بهتر داستان توسط مخاطبان، کمیک بازی Anthem را طراحی کرده‌اند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، الکساندر فریدز، مک والترز و اداردو فرانسیسکو، کمیک بازی Anthem را طراحی کرده‌اند و اولین شماره از این کمیک را با همکاری کمپانی دارک هورس (Dark Horse)، ناشر کتاب‌های کمیک، منتشر کرده‌اند. کمیک انتم روایت‌گر داستان یک پسر بچه پرورشگاهی به‌نام Kismet است که به‌صورت انحصاری برای این کمیک طراحی شده است. از طرفی شاهد کاراکتر Jani هستیم که در بازی اصلی هم حضور دارد.

سایت گیم‌اسپات به‌تازگی نیز با طراحان کمیک انتم مصاحبه‌ای انجام داده است. الکساندر فریدز در ارتباط با داستان Anthem اعلام کرده است که کمیک مورد نظر به‌نحوی طراحی شده است که تجربه‌کنندگان بازی و همچنین اشخاصی که با Anthem آشنایی ندارند، به‌راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. وی در این باره می‌گوید:

این کمیک برای هواداران جدید، روایت‌گر ماجراجویی کاراکتری است که در جهان بیگانه‌ها معنی بزرگ شدن را درک خواهد کرد و اهداف آینده خودش را پیدا می‌کند. همچنین مردمی را می‌بینیم که با لباس‌ها و تکنولوژی‌های خود با هیولاها مبارزه می‌کنند و هر کدام رویاهای مخصوص به خودشان را دارند. برای آن دسته از فرادی که بازی انتم را تجربه کرده‌اند، داستان کمیک زندگی روزانه مردم را نشان می‌دهد و عمیق‌تر از گذشته به پیش‌زمینه داستانی کاراکترهای مشخص شده می‌پردازد. تاثیر گذاری کمیک به اندازه بازی ویدیویی نیست، اما در بخش‌هایی که بازی قادر به ارائه تجربه‌ی کاملی نیست، می‌تواند مفید ظاهر شود.

در بخش طراحی، اداردو فرانسیسکو، طراح کمیک انتم، از چالش‌های پیش روی سخن گفته است؛ اینکه باید در طراحی کاراکترها و جاولین‌ها به تمامی جزئیات داخل بازی توجه می‌کرد. وی در این باره می‌گوید:

هنرمند استودیو بایوور به‌خوبی لباس‌های جنگی، پس‌زمینه‌ها و تمامی بخش‌ها را با جزئیات بالایی طراحی کرده است و هر المان داخل بازی، کارکرد مخصوص به‌خودش را دارد. در این راه باید خودم را مجبور می‌کردم تا از نظر طراحی و کیفیت صفحه‌ها، کمیک را در سطح بازی نشان دهم. از این رو باید راهی پیدا می‌کنم تا عناصر و المان‌ها را به‌ساده‌ترین شکل ممکن نشان دهم تا بهینه‌سازی‌های مختلفی انجام شود. پس تصمیم گرفتم فقط روی داستان و روایت داستانی تمرکز کنم. Kismet یک کاراکتر اورجینال برای کمیک به‌حساب می‌آید و طراحی او برعهده‌ی من بود. این در حالی است که کاراکتری مثل Jani در بازی اصلی یک فرد بالغ به‌حساب می‌آید و در شماره اول کمیک انتم تنها لازم بود که چهره‌ی جوان‌تر او را به‌تصویر بکشم.

همچنین در ادامه الکساندر فرید در مورد رابطه میان Kismet و Jani و چالش‌های‌شان سخن گفته است. برای مثال Jani شخصیتی است که در Fort Tarsis به‌ دنیا آمده است و مدام سعی دارد زندگی سخت و دشوار خود را فراموش کند. این در حالی است که Kismet کاراکتر باهوشی است، اما از گذشته زخم‌هایی برای وی به یادگار باقی‌مانده‌اند که باعث ترس وی می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده