نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

بازی Path of Exile ماه مارس به کنسول PS4 می‌آید

بازی Path of Exile بعد از انتشار بسته‌ی الحاقی Synthesis در ماه مارس برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، بازی در حال رشد Path of Exile در ماه میلادی مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. ابتدا قرار بود این بازی در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی بعد از عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی آن، ‌Betrayal، به PS4 بیاید، اما این تاریخ به تعویق افتاد. در گفتگویی جدید با کریس ویلسون، مسئول بخش مدیریت تیم سازنده، او اطلاعات جدیدی را درباره‌ی نسخه‌ی PS4 و دلیل استودیو Grinding Gear Games برای به تاخیر انداختن عرضه‌ی آن به اشتراک گذاشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، دلیل تاخیر در انتشار نسخه‌ی PS4 بازی، میل سازندگان به صرف زمان بیشتری روی آن است. بر اساس گفته‌های ویلسون، بازی در وضعیت خوبی قرار داشت، اما اعضای تیم احساس می‌کردند که هنوز هم می‌شود بهبودهایی را در آن ایجاد کرد. به دلیل مدت زمان طولانی آماده سازی بازی برای عرضه، در حال حاضر محتمل‌ترین زمان برای انتشار نسخه‌ی PS4 ماه مارس، بین دهم اسفند تا یازدهم فروردین، است. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده. این نسخه از بازی شامل تمام بسته‌های الحاقی منتشر شده از جمله Synthesis خواهد بود.

ویلسون درباره‌ی انتشار نسخه‌ی PS4 بازی می‌گوید:

به نظر می‌رسد که ما در حال کامل کردن چرخه‌ی پلتفرم‌ها برای Path of Exile هستیم. ما دوست داشتیم زودتر به کنسول‌ها بیاییم، اما در آن موقع از نظر منابع با محدودیت‌هایی مواجه بودیم. خوشبختانه بالاخره موفق شدیم این خواسته را عملی کنیم. [عدم انتشار نسخه‌ی PS4 بازی در ماه دسامبر گذشته] این اقدامی مثبت بود. اگر می‌خواستیم بازی را آن زمان منتشر کنیم مشکل خاصی نداشتیم، اما ما همیشه سعی داریم که بازی در نگاه اول بسیار خوب به‌نظر بیاید و می‌شود گفت که در آن وضعیت بعضی بخش‌های بازی برای ما زیاد رضایت‌بخش نبودند. ما قصد داشتیم همه چیز در بهترین وضعیت قرار داشته باشد.

در این گفتگو ویلسون علاوه بر عرضه‌ی نسخه‌ی PS4، درباره‌ی جزئیات بسته‌ی الحاقی جدید بازی، Synthesis، هم صحبت کرد. این بسته‌ی الحاقی قرار است در حالی که لیگی جدید را به بازی اضافه می‌کند، سیستم قابلیت‌ها و جادوی بازی را نیز متعادل سازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده