// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice و معرفی باس Lady Butterfly

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده است که یکی از باس‌های بازی را با نام Lady Butterfly معرفی می‌کند.

تقریبا یک ماه دیگر بازی Sekiro: Shadows Die Twice عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند جدیدترین ساخته استودیو فرام سافتور (FromSoftware) را تجربه کنند. چندی پیش بود که این استودیو تریلر کوتاهی را منتشر کرد که در جریان آن شاهد معرفی یکی از باس‌های بازی با نام Gyoubu Masataka Oniwa هستیم. 

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ویدیو کوتاه دیگری از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد زن میان‌سالی هستیم که Lady Butterfly نام دارد و کاراکتر بازی را با نام Son of Owl صدا می‌زند. از طرفی به‌نظر می‌رسد در یک ساختمان در حال سوختن با Lady Butterfly مبارزه خواهیم کرد. استودیو فرام سافتور با ساخت Sekiro: Shadows Die Twice دست به تغییرات بزرگی در گیم‌پلی بازی زده است، اما همچنان مواردی را از ساخته‌های قبلی خود در دل سکیرو قرار داده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی Lady Butterfly از بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده