// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیوی جدید Sekiro یکی از باس‌های قدرتمند بازی را نشان می‌دهد

حساب توییتر Sekiro: Shadows Die Twice ویدیویی کوتاه را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد معرفی باس Gyoubu Masataka Oniwa هستیم.

کاربرانی که آثار استودیو فرام سافتور را تجربه کرده باشند، می‌دانند که این استودیو به‌طراحی باس‌های نفس‌گیر در بازی‌های خود مشهور است. بازی Sekiro: Shadows Die Twice با تمام متفاوت بودنش، در بخش طراحی باس‌ها همانند سایر بازی‌های فرام سافتور است. از این رو در طول پیشروی خود با باس‌هایی روبه‌رو می‌شوید که شما را حسابی به‌چالش می‌کشند.

حال به تازگی حساب کاربری توییتر Sekiro: Shadows Die Twice ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرده که یک باس را نشان می‌دهد. این تریلر ۲۰ ثانیه‌ای با محوریت باس Gyoubu Masataka Oniwa منتشر شده است. از نظر طراحی، Gyoubu Masataka Oniwa دارای یک اسب بزرگ است که لباس جنگی مخصوص به‌خودش را دارد. همچنین خود Gyoubu Masataka Oniwa هم دارای زره جنگی مقاوم است و یک نیزه بسیار بلند دارد که می‌تواند از طریق آن بازیکن را در کسری از ثانیه نابود کند!

در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه معرفی باس Gyoubu Masataka Oniwa را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) برای پی سی ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده