// یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

کاراکتر Amy برای بازی Soulcalibur VI معرفی شد

در جریان فینال مسابقات ایوو ژاپن ۲۰۱۹، کاراکتر Amy برای بازی Soulcalibur VI معرفی شد و در آینده نزدیک به بازی اضافه می‌شود.

در سال دو بار مسابقات EVO برگزار می‌شود. اولین مسابقه مربوط به ایوو ژاپن است که در زمستان و دومین مسابقه که جدیت بیشتری دارد، در تابستان برگزار می‌شود. از طرفی کمپانی‌های سازنده بازی‌های مبارزه‌ای در جریان این دو رویداد امکان دارد محتویات جدیدی برای بازی‌شان معرفی کنند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دیروز فینال مسابقات Soulcalibur VI برگزار شد و در انتها، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) کاراکتر Amy، مبارز جدید سیزن‌پس سول کالیر VI، را معرفی کرد. متاسفانه اعلام نشده است که Amy در چه تاریخی به لیست مبارزان Soulcalibur VI اضافه می‌شود، اما موتوهیرو اکوبا، تهیه کننده بازی، اعلام کرده است که Amy در سریع‌ترین زمان ممکن به بازی اضافه می‌شود. تعدادی از کاربران بازی Soulcalibur VI با جست‌وجو در فایل‌های بازی به این مورد پی برده بودند که کاساندرا و Amy، آخرین کاراکترهای سیزن‌پس بازی Soulcalibur VI خواهند بود.

soulcalibour 6

در ادامه کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که یک پک شخصی‌سازی کاراکتر در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه) عرضه می‌شود. این پک شامل ۶۷ آیتم شخصی‌سازی و ۲۸ موسیقی پس‌زمینه از دو بازی Soul Edge و Soulcalibur می‌شود. علاقه‌مندان به کاراکترهای بازی Soulcalibur VI می‌توانند با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار کاراکترهای بسته الحاقی و پک‌های شخصی‌سازی بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین خرید این پک‌ها و کاراکترهای بسته الحاقی به‌صورت جداگانه هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده