// یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Bayonetta 3 اواخر ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

بیل ترینن، مدیر بازاریابی محصولات نینتندو آمریکا، در جدیدترین قسمت از پادکست نینتندو پاور اعلام کرده است که بازی Bayonetta 3 در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

پس از نینتندو دایرکت اخیر و نمایش بازی‌های جدیدی نینتندو سوییچ، کاربران از اینکه استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) و کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی را از ‌Bayonetta 3 منتشر نکردند، ابراز نگرانی کردند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بیل ترینن، مدیر بازاریابی محصولات نینتندو آمریکا، اخیرا در مورد وضعیت توسعه بایونتا 3 سخن گفته است.

بیل ترینن در جدیدترین قسمت از پادکست نینتندو پاور از بازی‌های پیش روی کمپانی نینتندو نینتندو سوییچ سخن گفته است. در این میان هم وی اشاره‌ای به بازی Bayonetta 3 داشته است. وی اعلام کرده است که یکی دیگر از بازی‌هایی که زودتر از انتظار بازیکنان عرضه می‌شود، بازی Bayonetta 3 است که در اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. پس از اتفاقاتی که برای مراحل توسعه Metroid Prime 4 افتاد، نگرانی کاربران از مراحل ساخت بایونتا 3 طبیعی است و این خبر خوبی است که پلاتینیوم گیمز سال ۲۰۱۹ را برای انتظار این بازی هک اند اسلش در نظر گرفته است.

بازی Bayonetta 3 در سال ۲۰۱۷ و در جریان مراسم جوایز بازی معرفی شد. متاسفانه از آن زمان هنوز ویدیو و اخبار جدیدی از این بازی منتشر نشده است و امیدواریم کمپانی نینتندو تا چند ماه آینده تاریخ رسمی این بازی را اعلام کند. همچنین انتظار می‌رود تریلر‌هایی از گیم‌پلی و ساختار بازی هم در دسترس قرار دهد تا کاربران با حال و هوای بازی آشنا شوند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده