// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

ساخت بازی Metroid Prime 4 از نو آغاز می‌شود؛ پروژه به استودیو رترو سپرده شد

کمپانی نینتندو با انتشار ویدیویی جدید اعلام کرد که بازی در حال تولید Metroid Prime 4 با همکاری استودیو رترو از ابتدا ساخته یا به اصطلاح ریبوت می‌شود. 

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که بازی Metroid Prime 4 از ابتدا ساخته می‌شود یا به اصطلاح ریبوت می‌شود. همچنین اعلام شد که استودیو رترو (Retro) نیز وظیفه توسعه این پروژه را بر عهده گرفته است. کمپانی نینتندو ویدیوی جدیدی در این راستا منتشر کرده است که طرفداران را از روند توسعه این بازی مطلع نگه دارد.

شینیا تاکاهاشی، مدیر این پروژه در کمپانی Nintendo، این خبر را منتشر کرده است و به گفته وی گویا در ابتدا Metroid Prime 4 به ریشه‌های استاندارد این سری وفادار نبوده است و کمپانی نینتندو در راستای ریبوت کردن کلی این پروژه تصمیم‌های دشواری را پشت سر گذاشته است. همچنین به نظر می‌رسد که تا انتشار اطلاعات بیشتر از این پروژه، طرفداران باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند.

تاکاهاشی در این راستا گفت:

ما راهی طولانی در پیش داریم و به همین دلیل تا انتشار اطلاعات بیشتر از روند توسعه Metroid Prime 4 باید منتظر بمانید. همچنین مدت زمان لازم برای توسعه این بازی، طولانی خواهد بود.

تهیه کننده سری بازی‌های متروید یعنی کنسوکه تانابه همچنان روی این پروژه فعالیت خواهد کرد اما استودیو رترو کار‌های اصلی پروژه را پیش خواهد برد. گفتنی است که استودیو رترو در گذشته مسئولیت ساخت سه گانه Metroid Prime را بر عهده داشت. سازندگان اعلام کردند که تانابه با «تعامل و اعتماد متقابل» برای ساخت Metroid Prime 4 با استودیو رترو همکاری خواهد کرد.

بازی Metroid Prime 4 در ابتدا در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری کوتاه معرفی شد. در آن زمان، استودیو رترو در ساخت این بازی دست نداشت. پس از آن کمپانی نینتندو در مورد توسعه این اثر سکوت اختیار کرد و اطلاعات زیادی در این راستا با طرفداران در میان نگذاشت. البته پس از آن رجی فیس ام، مدیر شعبه آمریکای نینتندو، چندین بار در صحبت‌های خود به این بازی اشاره کوتاهی کرد. خبر ریبوت کردن این اثر در واقع تمام طرفداران را غافلگیر کرد؛ چرا که رجی فیس ام سال گذشته میلادی در صحبت‌های خود گفته بود که این پروژه «روال عادی توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.»

در پایین می‌توانید ویدیو جدید این بازی را مشاهده کنید که یکی از مسئولین در مورد روند توسعه این بازی اطلاعاتی در میان می‌گذارد. بازی Metroid Prime 4 به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد و برای این کنسول عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ساخت بازی متروید پرایم 4 از ابتدا با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده