// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

تعداد کاربران بازی Artifact در حال کاهش است

گویا وضعیت تعداد کاربران Artifact، بازی کارتی کمپانی ولو، رفته رفته ضعیف می‌شود و شاهد کاهش چشمگیر کاربران همزمان این بازی هستیم.

در حالی که تنها چندین ماه از عرضه بازی کارتی کمپانی ولو (Valve) یعنی Artifact می‌گذرد، گویا آینده درخشانی انتظار این بازی را نمی‌کشد.

در طی گزارش‌هایی که در ماه ژانویه از Artifact منتشر شد، این بازی توانست ۳ هزار کاربر همزمان در هر روز داشته باشد. از آن زمان تا به امروز این آمار رفته رفته کاهش پیدا کرد و شاهد کم شدن بازیکنان Artifact بودیم. حال گویا این بازی حتی به زحمت به آماز هزار نفر در روز می‌رسد که این موضوع را می‌توان امری عجیب دانست، از آنجا که کمپانی بزرگی همچون ولو در حال پشتیبانی از آن است.

در هفته‌های گذشته کاربران این بازی به ۱۳۰۰ نفر رسید اما در چند روز اخیر این آمار کاهش پیدا کرد و شاهد نصف شدن این رقم بودیم که عدد ۶۳۰ نفر را نشان می‌دهد. برای مقایسه این موضوع می‌توان به حالت Dota Auto Chess در Dota 2 اشاره کرد که توانسته است طوفان بزرگی برپا کند؛ به طوری که تا دیروز این بازی بیش از ۳۰۰ هزار نفر کاربر همزمان داشت.

حال با توجه به آمار‌های منتشر شده در استیم گویا آینده تاریکی انتظار این بازی را می‌کشد. اگر کمپانی ولو قصد دارد که به این موضوع رسیدگی کند با هر چه زودتر وارد کار شود چرا که احتمال دارد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد خاموش شدن سرور‌های بازی باشیم. بازی مذکور در حال حاضر با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه استیم به فروش می‌رسد که با توجه به این خبر احتمال دارد که کمپانی ولو آن را به یک محصول رایگان یا به اصطلاح Free to Play تبدیل کند.

نظرات خود را در مورد عملکرد ضعیف بازی Artifact در استیم با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده