// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

بسته الحاقی The Ghost Survivors بازی Resident Evil 2 در دسترس قرار گرفت

کاربران بازی Resident Evil 2: Remake هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی رایگان The Ghost Survivors را تجربه کنند که شامل سه کاراکتر جدید می‌شود.

کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 2: Remake، به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است که در جریان این آپدیت محتویات تازه‌ای به رزیدنت ایول 2: ریمیک اضافه شده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان پس از به‌روزرسانی بازی می‌توانند بسته الحاقی The Ghost Survivors را تجربه کنند.

The Ghost Survivors یک بسته الحاقی رایگان است که شامل سه کاراکتر مختلف می‌شود؛ کاراکترهایی که به‌ عنوان یک بازمانده در شهر راکون سیتی شناخته می‌شوند و شما باید سرنوشت آن‌ها را مشخص کنید. کاراکترهایی که برای بسته الحاقی The Ghost Survivors در نظر گرفته شده‌اند، رابرت کندو، کاترین وارن و گوست نام دارند. رابرت کندو همان فروشنده اسلحه‌ای است که در جریان گیم‌پلی لیان کندی با وی ملاقات کردید. کاترین وارن هم دختر شهردار راکون سیتی است و در انتها، گوست قرار دارد که یکی از سربازهای بازمانده نیروی ویژه است که گیم‌پلی این کاراکتر مشابه هانک است.

با این تفاسیر نظر شما در مورد بسته الحاقی The Ghost Survivors چیست؟ آیا این بسته الحاقی رایگان را تجربه خواهید کرد؟ بازی رزیدنت ایول 2: ریمیک توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Resident Evil 2 Remake اثری است که به‌مان اجازه می‌دهد پس از سال‌های خیلی طولانی، سرمان را بالا بگیریم و با غرور از بازگشت این مجموعه به روز‌های درخشانش بگوییم. بازسازی رزیدنت ایول 2، تجربه‌ای بی‌نهایت ترسناک است که در اتمسفری فوق‌العاده جریان دارد و آنقدر از گیم‌پلی ارزشمندی هم بهره می‌برد که بتوانیم بارها و بارها، تجربه‌اش را در قالب دو شخصیت اصلی آن تکرار کنیم. به این‌ها، گرافیک فوق‌العاده امروزی، صداگذاری عالی و یک روایت داستانی خوب را هم اضافه کنید تا متوجه شویم که چرا نباید Resident Evil 2 Remake را از دست داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده