// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Anthem منتشر شد

در حالی که دو هفته تا عرضه بازی Anthem باقی مانده است، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو بایوور تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کردند.

مدت زیادی تا عرضه بازی Anthem، تازه‌ترین محصول استودیو BioWare (بایوور) که کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد، باقی نمانده است و به‌زودی علاقه‌مندان به این بازی اکشن نقش‌آفرینی می‌توانند به کاوش محیط‌های آن بپردازند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، لانچ تریلر این بازی منتشر شده است که کلاس‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد.

در قالب ویدیو مذکور که مدت زمانی حدودا یک دقیقه‌ای دارد، Freelancer‌ها را در حالی به نمایش می‌گذارد که جاولین‌ خود را انتخاب می‌کنند و وارد نبرد می‌شوند. در این تریلر ویژگی‌های ظاهری هر چهار کلاس جاولین‌ها موسوم به Ranger ،Colossus ،Storm و Interceptor قابل مشاهده است و پس از انتخاب از سوی Freelancer‌ها بخش‌هایی از نحوه مبارزات آن‌ها به نمایش در می‌آید. به واسطه این ویدیو می‌توانید در ساده‌ترین و کوتاه‌ترین حالت ممکن با مهم‌ترین بخش بازی Anthem یعنی Javelin‌ها آشنا شوید. بدون شک می‌توان یکی از برترین بخش‌های لانچ تریلر بازی Anthem را موسیقی آن دانست. در طول این ویدیو آهنگ Crazy Train از آزی آزبورن قابل شنیدن است که هماهنگی فوق‌العاده‌ای با محتوای به نمایش در آمده دارد و بخش‌های ارکسترال آن جذابیت مبارزات را دو‌چندان کرده است. تریلر هنگام عرضه بازی Anthem را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

مدتی پیش دموی بازی Anthem در دسترس بازیکنان قرار گرفت و بسیاری از علاقه‌مندان به این بازی توانسته‌اند آن را تجربه کنند. پس از به پایان مدت دمو، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که از نتیجه‌ی آن رضایت کامل داشته است. از جمعه هفته آینده کاربران سرویس Origin Access Premier می‌توانند نسخه کامل این بازی را روی پلتفرم PC تجربه کنند. همچنین اعضای سرویس EA Access نیز می‌توانند نسخه کامل این بازی را برای کنسول Xbox one دریافت کنند، با این تفاوت که تنها ۱۰ ساعت قادر به انجام بازی هستند. 

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه‌های آمازون، پلی استیشن، مایکروسافت و اوریجین اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده